-
-
Svar på tråden Fjällbackamorden - sanslöst dåligt!
-
Tycker böckerna är bra (och där har Erica tvärtom fullt upp med barnen) medan tv-serien blev jättedålig
-
PinkSugar skrev 2013-01-07 15:34:17 följande:Tycker böckerna är bra (och där har Erica tvärtom fullt upp med barnen) medan tv-serien blev jättedålig
I böckerna kan Erika hur lätt som helst lämpa av en 1-åring på polisstationen och denne är hur glad som helst att vara med nån kollega till Patrik + att barnen ääääälskar att sitta timme ut och timme in framför TV:n medan hon skriver. Även där är det väldigt naivt... -
Gillar också böckerna, men bara hört dåligt om filmatiseringarna. Ingen idé att se denna heller då antar jag?
-
Dåliga böcker-dålig serie.
-
haha jag tittade lite på första delen men detvar så dåligt att jag stängde av...förstår inte varför de inte gör film av böckerna istälet. jag är långt ifrån ett läckberg fan men böckerna är ju i alla fall 10gånger bättre.
-
"att barnen ääääälskar att sitta timme ut och timme in framför TV:n medan hon skriver. Även där är det väldigt naivt..."
Det kan jag hålla med om, men jag liksom blundar för det där och läser mig fram till upplösningen istället.
-
Det var skratt retande dåligt. Det som jag reagerar på är att Erika kan klampa omkring hur som helst och har hur mycket information om alla brott.
Nej första boken var ok, sedan orkade jag inte ta mig igenom mer, och av serien lär jag ju inte se mycket heller.
Riktigt dåligt och jag och min man slår vad om att vem som helst kan skriva en serie som är bättre än denna. -
Exakt det tänkte jag på. Dessa 3 ungar som knappt existerar. Camilla är såå stolt över denna serien skrev hon på twitter. Fy fan vad pinsamt!!! Skulle passa som en ungdomsdeckare. Har sällan skådat något så dåligt. Böckerna är bra med detta var verkligen platt.
-
Jag har sett de andra filmerna, eller minst en i alla fall Isprinsessan tror ja de var.
Jag gillar läckberg men för att vara gift med en polis tycker jag att detta är riktigt dåligt skrivit. Dock kanske hon skrev dem innan hon blev ihop med konstapel Melin. -
Såg första och plågade mig igenom den. Sanslöst dåligt gjord och den senaste såg jag inte. Tänker inte se fler av Läckberg.