Ni har/har haft abonnemang hos Telenor
Har ett avtal hos Telenor från min återförsäljare med 3000 fria sms/mms. Nu har Telenor fakturerar mig för mms och säger att de aldrig haft fria mms-
Så vill höra vad ni andra har för avtal hos dem?
Har ett avtal hos Telenor från min återförsäljare med 3000 fria sms/mms. Nu har Telenor fakturerar mig för mms och säger att de aldrig haft fria mms-
Så vill höra vad ni andra har för avtal hos dem?
Jag betalar 699 allt fritt. Men har sänkt till 499 och ändå allt fritt.
Typiskt telenor.
Så fort bindningstiden går ut byter vi.
Ring 10 samtal till deras kundcenter får du 10 svar.
Helt plötsligt lägger de på en hundralapp eller två på fakturaran, man ringer dit och de lovar att rätta till det på räkning, det sker aldrig.
Kommer aldrig någonsin att gå tillbaka till Telenor igen.
Vi har ett ab till barnen som kostar 199 kr, där ingår surf och 3000 sm och man får ringa upp allt..
Aldrig i livet går jag igen till Telenor! Har fått nog av dom... alltid massa +kostnader
Vi är jättenöjda med Telenor, har haft dem i säkert 8-10 år nu och har aldrig haft något strul. Vi har varsitt 199:- abonnemang och går sällan över det.
Jag minns inte exakt vilket avtal jag har, men jag vet att det ingår ett visst antal fria SMS, men inte MMS.
Tittar man på Telenors avtal så verkar det vara ett visst antal SMS som ingår, inte MMS, och jag tror det är ganska vanligt hos de flesta operatörer.
Men jag antar att det står på ditt avtal vad det är som gäller.
Jag har pott på 149 kr som jag får ringa och smsa för. Även surf ingår.
Det är bara SMS som ingår, läs avtalet och det står även på reklamen.
Har 399 pott med surf. MMS ingår INTE, däremot så täcker "potten" dem då jag varken ringer eller MMSar särskilt mycket
Telenor är inte seriösa anser vi, så många gånger de har sagt de ska kompensera oss ekonomiskt eftersom de har gjort fel, jävla skitsnack från dem, under den här tiden, drygt 1,5 år har vi säkert lagt ut mer än tusen kr per ab än avstalet säger.
Lurendrejeri på hög nivå.