• Anonym (ÄCKLAD!)

Hjälp!! Så fruktansvärt pinsamt :(

Ber om ursäkt för en löjlig trådstart men känner mig jättegenerad och ställd till vad jag ska göra. :(

Min dejt gick hem för en halvtimme sedan efter att vi ätit lite gott framför TV:n och umgåtts.
    Jag tyckte att han fick ganska bråttom (vi hade köpt en flaska vin som vi inte öppnade) och nu förstår jag varför.

För en liten stund sedan när jag skulle gå på toa så märkte jag lukten!
    Den var mycket frän fast det var en bra stund sedan han gått på toaletten och han hade också lämnat fönstret öppet så jag tyckte det var lite märkligt.

Och när jag fäller upp locket för att sätta mig så är toan full så att säga!
    Tydligen har han varit väldigt dålig i magen och dessutom (mitt fel) fanns det inte mycket papper kvar heller, ligger bara några bitar papper i sörjan.

Detta var antagligen anledningen till att han fick så bråttom.

Fy fan tänker jag och spolar, och självklart funkar det inte :/ Jag vet inte vad som har hänt men när jag trycker på spolningsknappen hörs inte ett ljud.
    Den sitter liksom löst och skramlar men jag får inte loss den heller!

Provade för säkerhets skull vattnet i handfatet och det rinner som det ska, så det är inte vattnet som är avstängt.

Så nu har jag två problem:

1. Toan! Jag tycker det är riktigt pinsamt att ringa hyresvärden (?) när det ser ut som det gör där inne, det kanske t.o.m är försent vid denna tiden? Och det är ju inte mina egna grejer i toan så jag vill inte precis vaska upp dem i en påse.. Men jag måste ju kunna gå på toa!

2. Vad ska jag säga till "Max" kan vi kalla honom? Ska jag säga något?
    Vi har setts i ett par veckor och jag känner att jag vill fortsätta träffa honom, men herregud så pinsamt!
    Ska jag skicka sms eller ska jag vänta tills han hör av sig?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 15:46
    TOAN ÄR FIXAD NU!!!

Hällde en hink med vatten i sörjan för två dagar sedan så det är inget problem längre!

Tack för hjälpen alla som svarat på min fråga i alla fall! :)

• Svar på tråden Hjälp!! Så fruktansvärt pinsamt :(
  • Anonym (k)

Fyll en hink med vatten och häll i toaletten. Det fyller ungefär samma funktion som att spola.

• Anonym

Ta en hink vatten å häll på tills det försvinner!!

• Anonym

Spola vatten i en hink å häll det i toan sen får du ringa å be hyresvärden komma å kolla på toastolen

• Anonym

Förlåt men hahahahahaaaaaaa

Min andra tanke är: Tänk om han ser denna tråden!?

• Anonym (oo)

Stackare till er båda :(

Men som sagt häll på vatten så de försvinner så kan du ringa Hyresvärden iaf :)

Å vore jag dig och vela fortsätta träffa denna kille så skulle då jag höra av mig som om inget har hänt!   

• Anonym (ÄCKLAD!)

Gud så dum jag känner mig nu, fick nog lite panik där :) Springer och gör detta direkt! Tack!

• silvergirl

Konstigt att han bara inte kunde fråga dig om en hink, det är väl inte pinsamt att spolknappen hakat ur.
    Vad du ska göra med honom? Apropå vad menar du? Vill du ses igen så hör du väl av dig, annars struntar du i det

• Hallonmumsan

Det brukar finnas journummer. Måste säga att jag blir glad att du vill fortsätta träffa honom och stakars han som säkert tror det är kört.

• Anonym

Håller med ovanstående, häll vatten. Varför säga något. Hur tror du han mår / tänker. Om det blir ni så kommer det att hända många pinsamheter under erat liv i hop. Satsa på kärleken och glöm allt annat. Skicka ett sms och hör när ni kan ses nästa gång. och du köp hem toapapper, även för din egen skull. Lycka till.

• Dracarys

1) Häll i en hink med vatten. Det är vad en spolning gör normalt. Ringa hyresvärden imorgon och be dem laga toan.

2) Ring Max imorgon. Han är antagligen minst lika generad som du är. Hur roligt tror du att det är att lämna en jättehög med skit i någons toalett? Han var antagligen för generad över det inträffade för att våga fråga om toapapper.

I framtiden... ha alltid en extra rulle på toan. =)

Svar på tråden Hjälp!! Så fruktansvärt pinsamt :(