• Emzzannn

    18 års present! Hjälp hjälp hjälp

    Hej!
    min syster fyller 18 på fredag o har ingen aning vad jag ska köpa till henne, hon önskar sig "inget särskilt". Nog lätt då ju haha, tänkte köpa både en humor present och sen något jag tror hon verkligen vill ha men har ingen aning alls...
    Tänkte som humor present en plunta där de står ladies out, eller några roliga shotglas. Men är jätte osäker.
    Någon som har tips på bra present? Eller ngn som är 18 år och önskar sig något speciellt som är "inne" nu ;) hihi.

    Kram kram


  • Svar på tråden 18 års present! Hjälp hjälp hjälp
  • Tealhawk

    Jag betalade min systers första krogrunda och en cider bara (var inte med utan gav henne pengar :P), för hon går inte köpa presenter åt. Superkräsen.


    These are not the droids you're looking for
  • Tealhawk

    Men HUR kan jag skriva fel ord i ett sånt kort inlägg. KrogINTRÄDE, skulle det stå.


    These are not the droids you're looking for
  • Emzzannn
    Tealhawk skrev 2013-01-09 01:24:35 följande:
    Jag betalade min systers första krogrunda och en cider bara (var inte med utan gav henne pengar :P), för hon går inte köpa presenter åt. Superkräsen.



    Hehe de är lätt hänt att skriva fel xD jag tänkte först på att göra så, men vi har Inte riktigt den relationen att kunna gå ut på krogen tillsammans... Annars hade de varit perfekt :)

    Tack!
  • Emzzannn
    Eleonor01 skrev 2013-01-09 06:10:54 följande:
    Presentkort på korkortsteori



    Tyvärr så är hon inte alls sugen att ta körkortet. Hade varit en super bra idé Annas :)
  • La Lola

    Saker till det egna hemmet.


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Tealhawk
    Emzzannn skrev 2013-01-09 08:23:13 följande:
    Hehe de är lätt hänt att skriva fel xD jag tänkte först på att göra så, men vi har Inte riktigt den relationen att kunna gå ut på krogen tillsammans... Annars hade de varit perfekt :)
    Tack!
    Nej men jag var inte heller med på besöket utan bara gav henne tillräckligt med pengar, så fick hon gå med sina kompisar istället. Vem vill ha sin storasyster med på krogen anyways? xD
    These are not the droids you're looking for
  • Emzzannn
    La Lola skrev 2013-01-09 08:24:48 följande:
    Saker till det egna hemmet.



    De va faktiskt en rätt bra idé :) ska se om jag hittar något roligt. Tack!! :)
  • Tealhawk
    Emzzannn skrev 2013-01-09 14:24:07 följande:
    Hehe precis. Är inte lika roligt som med vänner :) hon får pengar av så många andra i släkten så vill ha en sak till henne.. Vet du ngn humor present du kan komma på att du gett ngn ? :p
    Ja, vi gav vår kompis en clone a willy som lyste i mörkret på hennes 18-årsdag. En annan tjej kände en kille som gjorde avtrycket. Hon skrek och kastade bort lådan när hon öppnade den XD Men det är nog inte passande till ens lillasyster precis.
    These are not the droids you're looking for
  • Emzzannn
    Tealhawk skrev 2013-01-09 15:30:14 följande:
    Ja, vi gav vår kompis en clone a willy som lyste i mörkret på hennes 18-årsdag. En annan tjej kände en kille som gjorde avtrycket. Hon skrek och kastade bort lådan när hon öppnade den XD Men det är nog inte passande till ens lillasyster precis.



    Haha fan vad bra! Min syster hade typ dött om hon fått något sånt haha..
  • UngSambo

    Jag fick jättefina vinglas av en tjejkompis när jag fyllde 19, stora rödvinskupor som är helt underbara!! De visar verkligen att hon känner mig, jag tycker om att ha ett välutrustat kök! Gillar hon att laga mat är kockkniv ett hett tips, det är inget man köper till sig själv för de är ju rätt dyra, satsa isf på victorinox, de är grymma! Annars ljuslyktor och soffkuddar är bra tips, det är sådant som man ju vill ha men kanske itne har råd med om man nys flyttat/ska flytta hemifrån :)

  • Deceree1

    Ett sparkonto.

    Öppna ett nytt sparkonto och sätt in en summa. Sen kan hon fortsätta att spara själv. Det brukar trigga att vilja fortsätta att sätta in när hon kan :)

Svar på tråden 18 års present! Hjälp hjälp hjälp