Vilka cravings hade du och vad blev det för kön?
Japp. Jag är nyfiken :) Så delameddig. Vad hade du för cravings,och blev det pojke eller flicka:)
Japp. Jag är nyfiken :) Så delameddig. Vad hade du för cravings,och blev det pojke eller flicka:)
Vad är Cravings?
Cravings är alltid kul. Jag har tre barn och med det första så blev jag galen i sourcreme chips. Inte speciellt bra.
Nr 2 fick mig att äta tonvis av gröna äpplen och med nr 3 så blev jag galen i såplukt. Jag städade hysteriskt bara för att få känna doften.
1: pojke 2:pojke och 3:e flicka
Med första.. jordgubbsjuice, kött och potatis..chokladpudding, läkerol. Pojke
Andra. Enbart vego första 4 månader..sedan enbart gräddfil och lax... är 7 månader och det är en pojke.
Jaha :) först grav drack jag jätte mkt juice typ 2 liter om dagen nästan på. Och åt mkt choklad kakor. Och det blev en pojke. Nu andra grav dricker jag jätte mkt mjölk inte sugen på något annat. Och väntar en flicka.
Grav ett; drack mängder av multivitamindryck - fick en tjej
Grav två; drack jättemycket trocadero - fick en tjej
Med första barnet blev jag sugen på pepparkakor och satsumas. Andra barnet var det frysta (!) jordgubbar, kunde smälla i mig ett kilo om dagen, nu när jag väntar nummer tre så har jag haft enormt sug efter lakrits och smörgåsar, får väl se om det blir något annat längre fram :)
Glömde att säga att barn nr. 1 = Tjej, Barn nr. 2= Kille, Barn nr. 3 = Vet ej!
Kan dricka flera liter mjölk per dag (som jag avskydde innan). Vi väntar en tjej.