• christiernin

Gratis KBT-behandling i Uppsala!

Hej, jag vill tipsa om gratis KBT-behandling!

Har du problem med fobier som hindrar dig i ditt liv? T.ex. kanske du inte vågar gå i skogen för att du är rädd för ormar eller spindlar. Eller så kanske du inte vågar flyga eller är rädd för det. Vanligt är också att många är rädda för tandläkaren eller för att ta en spruta.

Jag heter Jakob Christiernin och studerar till Steg 1 psykoterapeut och kommer att arbeta med kognitiv beteende terapi. Jag har arbetat med människor och KBT i cirka sju år. Detta är en effektiv metod för att lindra och ta bort fobier. Behandlingen är kostnadsfri eftersom jag studerar, jag har handledning av legitimerad psykoterapeut/psykolog. Behandligen sker i Uppsala och börjar i slutet av januari.

Följande fobier är av intresse.

Djurfobier  Spindel Flyg Orm Tandvård Katt Höjder Ödlor Blod och injektionsfobi Hund Kräkning Maskar Djupt vatten Fåglar Åska Myror Getingar Mörker Insekter Råtta Grodor

Givetvis har jag tystnadsplikt vilket innebär att jag inte kan berätta för någon om att ni tagit kontakt med mig eller vad vi diskuterar under sessionerna. Kontakta mig gärna vid intresse.

Mailadress: christinini@yahoo.com

Med vänliga hälsningar / Jakob Christiernin 

Svar på tråden Gratis KBT-behandling i Uppsala!