Jag skriver sällan på FL men kände att jag hade ett tips som jag verkligen ville dela med mig av. Jag vet en jätteduktig homeopat i Växjö som säkert kan hjälpa din dotter. Många är skeptiska mot alternativmedicin, vilket jag också är i grunden. Särskilt homeopater ska man vara uppmärksam på vem man går till då homeopat inte är en skyddad titel. denna homeopat, Hillevi Steen, är dock sjuksköterska i grunden och väldigt seriös. Hon har hjälpt mig med min huvudvärk, min mamma med sin gasiga mage, min ena syster med hennes eksem och min andra syster med sina enorma akneproblem. Vet även andra bekanta som fått hjälp med allt möjligt, bla migrän. Hon gör en undersökning av helheten och hittar ofta det som man missar inom den vanliga sjukvården där man mest ser till olika delar för sig. Jag hade gett det ett försök för det är ju hemskt att gå runt med huvudvärk. Kan tillägga att hon hjälpte mig med min huvudvärk genom att se att jag var något sned i ryggen, vilket väldigt många är, och behövde gå till kiropraktor. Nu går jag regelbundet till kiropraktor och har ingen huvudvärk längre. Lycka till!