• telgebo

Tjejer, gillar ni smisk på rumpan?

Ja hur är det gillar du det som tjej?

Varför gillar du det och varför inte?

Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Svar på tråden Tjejer, gillar ni smisk på rumpan?
  • RedHotDarling

Jag kan tycka att det är..OK. Men känns så löjligt och så "porrfilmfjantigt"

...å det gör ju ont, va är skönt med det..?  

• Fröken reserverad

Smisk och pisk är skönt. Ger ju ökat blodflöde och en massa endorfiner. Sen gillar jag ljudet med. Det ska inte vara löst smisk utan lagom hårt så det svider.

Reserverad står för upptagen.
  • RedHotDarling
    Fröken reserverad skrev 2013-01-09 18:38:01 följande:
    Smisk och pisk är skönt. Ger ju ökat blodflöde och en massa endorfiner. Sen gillar jag ljudet med. Det ska inte vara löst smisk utan lagom hårt så det svider.

jaha det visste jag inte :) får la prova det då! ;)
  • Fröken reserverad
    RedHotDarling skrev 2013-01-09 18:39:55 följande:

jaha det visste jag inte :) får la prova det då! ;)
    Antingen tycker man om det eller så gör man inte det
  • RedHotDarling
    Fröken reserverad skrev 2013-01-09 18:40:43 följande:
    Antingen tycker man om det eller så gör man inte det
    Va så länge sen så kommer inte ihåg.. Jag ska friska upp minnet så fort jag hittan mig en trevlig karl! Drömmer
  • Anonym

Inte smisket i sig kanske.... Mer situationen, utelämnad med bar rumpa över hans knä. Vet inte om det blir smek eller smisk.... eller både och.... Men det ska vara smisk med handflatan....

• telgebo
    Fröken reserverad skrev 2013-01-09 18:38:01 följande:

Är inne på samma sak men jag gillar inte att bli piskad åt BDSM hållet här, men öppen handflata så det svider till på skinkan det kan tända mig och så ljudet, men någon måtta ska det vara. Vill inte vara helt röd.
  • telgebo
    Anonym skrev 2013-01-09 18:57:57 följande:
    Inte smisket i sig kanske.... Mer situationen, utelämnad med bar rumpa över hans knä. Vet inte om det blir smek eller smisk.... eller både och.... Men det ska vara smisk med handflatan....

Tänkte mig mer när man har sex bakifrån.

Dragen i håret är ett aboslut måste för mig, det är så hett Tungan ute
  • Fröken reserverad
    telgebo skrev 2013-01-09 18:59:17 följande:

Är inne på samma sak men jag gillar inte att bli piskad åt BDSM hållet här, men öppen handflata så det svider till på skinkan det kan tända mig och så ljudet, men någon måtta ska det vara. Vill inte vara helt röd.
    Jag vill bli helt röd. Ju rödare desto bättre. Livrem är bäst.  Vill helst bli piskad med men är lite mesig (fast det beror ju på vem man jämför med). Vill att min partner ska sluta innan jag börjar gråta. Solig
Svar på tråden Tjejer, gillar ni smisk på rumpan?