• Eldig72

Erfarenhet av Indesit

Vi planerar att köpa en ny ugn och jag vill veta om någon har erfarenhet av märket Indesit. Behöver inte vara just ugn utan generellt om någon vet om märket är hyggligt eller helt värdelöst. Är ingen matlagningsälskare och vill inte lägga ut en massa pengar men vill förstås inte köpa nån skit heller. Just den vi funderar på har pyrolytisk rengöring vilket jag värdesätter.

• Svar på tråden Erfarenhet av Indesit
  • myway

Vi har köpt kyl-frys, diskmaskin, torktumlare och tvättmaskin. Det är ca 10år sen nu. Tvättmaskinen gav upp för ca 1½åe sen. Diskmaskinen meckar lite nu, men inte mer än att vi kan fixa det själv (vi har inte varit så snäll mot den). Men resten fungerar precis som det ska. Så ja för dom pengarna så är vi nöjda. När vi köpte så va det bäsa A-klass på dom. Finns säkert bättre idag.
    Men ja jag är nöjd..

Kom på nu.. ugnen jag har är en en indesit också.. Och ja den duger.. Det är igen lyxugn, men den är ok. Den är köpt för att va ok tills den dagen vi bygger om köket och köper en "lyx". Vill inte lägga för mycket pengar innan dess. Men ja den gör det den ska, osv.   

jag säger bara vad jag tycker
Svar på tråden Erfarenhet av Indesit