• rebeccalind

Så sjukt trött, nu packar jag upp fitline grejerna!

Hej, jag är gravid i ca vecka 10 och är så enormt trött, sover gärna 12 timmar och orkar inte träna eller träffa folk, Min hormonnivå är nog också suuperhög för hälften av den vakna tiden så vill jag bara "strypa" min sambo (ironi) nä men är lätt irriterad och stör mej på det mesta, oroar mej för att få göra allt själv,,, detta är mitt tredje barn. Ja hursomhelst så har jag tidigare använt fitlines produkter och har en kartong i garaget, trots att jag vet att det inte har gjorts nån forskning på fitline under graviditet så överväger jag starkt att börja igen . orkar inte med denna trötthet! ;( nån annan som har erfarenhet av ev biverkningar eller positiv verkan av fitline under grav??

• Svar på tråden Så sjukt trött, nu packar jag upp fitline grejerna!
  • hallingwindy

Ja, jag använder dem nu o mår prima, är också gravid med med tredje o i vecka nio, har varit piggare denna än mina två förra, började med Fit line för ett år sen o märker stor skillnad i immunförsvar o ork. Sen mådde jag lite illa ett tag o tog lite mindre av Fit line, men nu börjar jag ta normal dos igen. Hoppas du med kommer att må bättre, sen att hormonerna härjar fritt det hör ju till:)

• Billig trevnad

Jag vet inte riktigt vad det är, men en snabb googling visar att det innehåller A-vitamin. Höga doser A-vitamin kan vara skadligt för fostret, så kolla upp så att det inte blir för mycket.

• rebeccalind
    hallingwindy skrev 2013-01-11 13:12:24 följande:
    Ja, jag använder dem nu o mår prima, är också gravid med med tredje o i vecka nio, har varit piggare denna än mina två förra, började med Fit line för ett år sen o märker stor skillnad i immunförsvar o ork. Sen mådde jag lite illa ett tag o tog lite mindre av Fit line, men nu börjar jag ta normal dos igen. Hoppas du med kommer att må bättre, sen att hormonerna härjar fritt det hör ju till:)
    hej! ja jag började och kan bara konstatera en rak uppåtgång av både energi och humör :) jag pratade med min teamledare i fitline och hon sa oxå detta om just A-vitaminen, att det blir inte för mycket o det var ju väldigt skönt då det var just det som gjorde mig skeptisk.jag hoppar dock över restoreaten,för den däckar jag nästan av hahaSkrattande tar du den och hur gör du med activizern?
  • rebeccalind
    Billig trevnad skrev 2013-01-11 13:17:24 följande:
    Jag vet inte riktigt vad det är, men en snabb googling visar att det innehåller A-vitamin. Höga doser A-vitamin kan vara skadligt för fostret, så kolla upp så att det inte blir för mycket.
    nee precis, det var just det som gjorde mig lite skeptisk men följer man doseringen så är allt okey, tack för omtankenSkrattande
Svar på tråden Så sjukt trött, nu packar jag upp fitline grejerna!