• Powderpuff

Dags för rul snart... wooho

Väntar barn nummer 2 i juni så nu ä de snart dags för rul. Hoppas på att få reda på könet också.

Någon mer som är i ungefär samma "fas"?

• Svar på tråden Dags för rul snart... wooho
  • Powderpuff

Är det någon som fått reda på könet på östra i göteborg förresten?

• mammabear
    Powderpuff skrev 2013-01-10 19:40:37 följande:
    Är det någon som fått reda på könet på östra i göteborg förresten?

gjorde visserligen mitt RUL för 4 år sen, men dom såg inte könet så tidigt
  • Powderpuff
    Tristani skrev 2013-01-10 21:36:22 följande:
    Jag väntar andra i juni och har rul imorn :)
    Vad roligt!! Hoppas det går bra. Vill du ha reda på kön eller ska de bli en överraskning?
  • Flickan och kråkan

Vi ska på RUL på Östra om en dryg vecka. Måndag den 21:e. Barn nummer tre som väntas komma 18 juni. Har gjort fvp så kan få reda på kön om vi vill.....men vill nog inte .

• Powderpuff
    Flickan och kråkan skrev 2013-01-11 14:30:47 följande:
    Vi ska på RUL på Östra om en dryg vecka. Måndag den 21:e. Barn nummer tre som väntas komma 18 juni. Har gjort fvp så kan få reda på kön om vi vill.....men vill nog inte .

Vad roligt att vi är beräknade samma dag, och ska till östra samma dag!!
  • Powderpuff
    Tristani skrev 2013-01-11 13:16:03 följande:
    Rul gick bra, ska komma en liten tjej :) då har jag 2 töser

Vad roligt! Fick du se själv eller va de svårt o se vad hon pratade om? Haha
  • Powderpuff
    HannaHYLK skrev 2013-01-11 12:11:03 följande:
    Ja, jag väntar mitt andra barn i juni. Är på väg hem från RUL nu. :)

Vad kul! Gick de bra? Ändrade de bf nåt?
  • Tristani

Man såg bra själv, ingen snopp å ingen pung så givet en tjej :P så den 13e juni är hon beräknad :kr

• Madelen21

Jag väntar 3 barnet i juni bf 17e och har ul nästa v på onsdag är då i v 18+1 på ul.
    Vi kommer kolla kön gjorde d me nr 2 och vi vill veta även denna gång.. Min älsta önskar sig en lillasyster vi får se om hon rätt.

längtar så mkt.. jag känner bäbisen mestadels på kvällen när jag ska lägga mig.
    mina andra två har varit mest aktiva på kvällen också :) 

• HannaHYLK
    Powderpuff skrev 2013-01-11 16:16:01 följande:

Vad kul! Gick de bra? Ändrade de bf nåt?
    Ja, det gick bra. Bebisen var totalt olik sin storasyster till sättet. När vi var på RUL med henne låg hon helt stilla och de hade svårt att hitta allt de ville se. Könet dolde hon bakom navelsträngen. Den här bebisen var en livlig krabat som snurrade runt hela tiden. Han visade glatt vad han hade mellan benen. ;)

Jag fick ändrat datum från 12 juni till 10 juni, så jag är i vecka 18+3 idag.
  • Powderpuff

Känns som om man längtar mer till rul denna gången än sist. Förra gången kolla vi inte könet så de blir väl mer överraskningar denna gången helt enkelt! Kom på tjejnamn igår, så ett killnamn kvar. Får se om de behövs eller inte (kanske bra o ha ett i backup ä klart)

Svar på tråden Dags för rul snart... wooho