Dålig i magen av kaffe
Blir så dålig i magen av kaffe. Dock blir jag verkligen som en zombie om jag inte får i mig det på morgonen. Finns det NÅGOT jag kan ersätta kaffet med?
Blir så dålig i magen av kaffe. Dock blir jag verkligen som en zombie om jag inte får i mig det på morgonen. Finns det NÅGOT jag kan ersätta kaffet med?
Vänj dig av med det istället! att du känner dig som en zombie är nog koffeinabstinens. Måste du byta ut det kan du ju dricka red bull
Funderar på samma sak. Blir kanske inte som en zombie om jag inte får kaffe. Men det är mer en vana att dricka kaffe. En kopp när jag kommer till jobbet, en kopp på frukostrasten, en kopp på lunchen och ibland en kopp på eftermiddagsrasten. Hemma blir det väl nån kopp med. Blir med väldigt dålig i magen måste gå på skithuset kanske 5 gånger om dagen.
Funderar med på vad man kan dricka istället som vana. Te drack jag förut, men det var nästan värre.
Red Bull och andra energidrycker är inget bra substitut. Blir värre utav dem med för mig, speciellt Monster.
Drick bättre kaffe så kanske besvären blir mindre. Jag brygger jättestarkt kaffe med en pressobryggare och har aldrig besvär i magen av mitt eget kaffe. Däremot kan jag bli lite "snabb" i magen om jag dricker för svagt kaffe eller kaffe som har stått länge, eller om jag dricker för många koppar.