Resa med sistaminuten.se till Rom, går att lita på priserna?
Hej där!
Jag är d-e-s-p-e-r-a-t efter lite sol och omväxling och något att se fram emot, och har kollat upp en massa resor på sistaminuten.se. Jag hittade där ett erbjudande om en flygresa från Köpenhamn till Rom för dryga tusenlappen, vilket hade passat som handen i handsken, eftersom jag är student och reser för sparade slantar.
Men ärligt talat så tycker jag att det verkar lite för bra, så min fråga är om någon här har använt sistaminuten.se och om man kan lita på sidan? Jag vet givetvis att det kan tillkomma dolda avgiften på flyget, men jag menar om man kan köpa en så billig biljett och säkert veta att man lugnt kan stiga på planet utan att något har blivit fel på vägen... Speciellt som biljetterna i fråga, då jag kollade upp dem på bolagets hemsida, var mycket dyrare.
Flygbolaget i fråga är förresten Alitalia. Som ni säkert märker så har jag inte så stor erfarenhet av att resa...
Paranoid fråga det här, men jag lever med små mariginaler och vill kunna känna mig säker när det väl är dags att åka. Så svar och råd mottages med allra största tacksamhet ;)