• Anonym (Sugen)

Sugen på tjejer

Hej. Jag lever tillsammans med min man som jag älskar samt är attraherad av, vi har ett bra sexliv och en underbar dotter på 4 år.

Men nu kommer mitt stora problem.

Jag har sedan 2 år tillbaka börjat fundera på att ha sex med en tjej. Innan har jag nästan tyckt att det varit en motbjudande tanke att slicka en tjej men nu kan jag knappt tänka på något annat.
    Ibland när min man slickar mig fantiserar jag på att det är en kvinna som slickar mig. Och när jag ska suga av min man vill jag istället slicka en fitta.

Jag studerar nu på universitetet och jag känner mig väldigt intresserad av både en lärare och en tjej i klassen (endast sex)

Vad ska jag göra? Jag vill inte vara otrogen och min sambo är inte intresserad av trekant, han har tydligt visat att han tycker att det är lite "äckligt" men tjej&tjej samt kille&kille..

• Svar på tråden Sugen på tjejer
  • Anonym (Sugen)

någon som känner igen sig eller är det bara jag? :/

• kitty80

Samma här! Men är singel efter många år i ett förhållande.
    Men det har pågått bra mycket längre!
    Jag kan inte tänka mig ngt förhållande med en tjej eller så. Det handlar enbart om sex.
    Bara tanken gör mig galen ;)
    Jag har iaf bestämt mig för att testa. Kommer alltid ångra mig annars. Och jag binder ju inte upp mig på något. Är det så fantastiskt som i fantasin så är det ju toppen ;)
    Om inte, ja då vet jag åtminstonde :)

• Anonym

Tror de är ganska normalt, kan känna så ja med ibland

• Lian Kesko

Det här är svårt, men jag utgår ifrån att du aldrig har vart med en tjej innan.

Det man får ha med sig är att det kan vara tanken av att vara med en annan tjej som är upphetsande och inte själva akten.