• Anonym (Nyfiken)

Stockholmsresa, Något romantiskt, sexigt el porrigt?

Hej Jag och frun ska snart resa till Stockholm en helg och undrar om det finns något event eller ställe som rekommenderas som är just romantiskt, sexigt eller porrigt? Gärna förslag på hotell och restauranger som passar extra bra till min beskrivning. Är inte ute efter någon swingersklubb. Gärna förslag på någon butik med kläder och leksaker också, en butik som inte gubbar står och runkar i.

• Svar på tråden Stockholmsresa, Något romantiskt, sexigt el porrigt?
  • Anonym (Nyfiken)
    zbaby skrev 2013-01-11 07:24:28 följande:
    Pistill på Drottninggatan är en fin butik..

Tackar, den ligger ju bra till också så dit ska vi och kolla!
  • Anonym

Det finns två bra butiker på söder också, Love store på Bondegatan och Afrodites apotek på Katarina bangata, de ligger väldigt nära varandra. Jag tror att Le bar Rouge skulle kunna vara något för er också, det är en restaurang i Gamla stan. 

• Årsta

Gå på restuarant Hjälmaren i Årsta så får ni träffa lokala förmågor.

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2013-01-11 13:02:32 följande:
    Det finns två bra butiker på söder också, Love store på Bondegatan och Afrodites apotek på Katarina bangata, de ligger väldigt nära varandra. Jag tror att Le bar Rouge skulle kunna vara något för er också, det är en restaurang i Gamla stan. 

Tackar det ska kollas upp!
  • Anonym (Nyfiken)
    Årsta skrev 2013-01-11 13:09:18 följande:
    Gå på restuarant Hjälmaren i Årsta så får ni träffa lokala förmågor.

Vet inte varför men lokala förmågor låter inte som något positivt ;)
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2013-01-11 13:02:32 följande:

Kollade in restaurangens hemsida, dit kommer vi nog nästan helt säkert att gå, såg väldigt mysigt ut!

Tack för ditt tips.

Svar på tråden Stockholmsresa, Något romantiskt, sexigt el porrigt?