• Anonym

Ang obehagskännsla för min tjej.

Jag och min tjej har underbart sex, vi planerade att skaffa barn, hon blev gravid men tyvärr fick hon missfall och fick skrapas, efter det känner hon en obehaglig kännas vid samlag när penisen kommer för långt in, är ca 3 mån sedan skrapningen. skall sägas att jag är ganska välutrustad denna känsla kunde komma innan oxå men inte lika ofta som nu. Förut kunde hon rida mig och hon fick orgasm varje gång men nu kan hon inte rida mig det känns som om penisen stöter i ngt säger hon.

• Svar på tråden Ang obehagskännsla för min tjej.
  • Sexolog Camilla

Hej.

När din partner får ont när ni har penetrerande sex kan det bero på att hon inte är upphetsad. Att du är välutrustad spelar inte så stor roll, är din partner upphetsad blir slidan våt och också elastisk. Eftersom att problemet förvärrades efter skrapningen kan ni också uppsöka din partners gynekolog för att få råd från någon som är bättre insatt i din partners intimanatomi.

Har ni provat glidmedel? Det kan vara bra att byta till annan sexpraktik och inte ha penetrerande sex när din partner känner smärta, varför fortsätta med det som inte fungerar?

Hälsningar

Camilla

Svar på tråden Ang obehagskännsla för min tjej.