• skåneflicka

vilken mobil ska jag välja?

Snart dax att skaffa en ny mobil... Jag vill ha en som inte krånglar, inte är för dyr, är hyfsat snabb och med bra kamera (gärna blixt). Förslag?

Funderar på abonnemanget Halebop rubbet? Erfarenheter?  

• Svar på tråden vilken mobil ska jag välja?
  • scrapparlotta

samsung galaxy s2 eller s3....helt klart. Jag har galaxy S2:an, och jag är så jäkla nöjd. S3:an är säkert ett strå vassare, men den är också mycket dyrare. 2:an räcker gott och väl, den har allt!!

• skåneflicka

någon som känner till samsung galaxy xcover eller galaxy W? Betydligt billigare (ingår i halebops rubbetabbonemang.. s2 och s3 måste man betala extra för...)

• inze
    skåneflicka skrev 2013-01-12 09:53:22 följande:
    någon som känner till samsung galaxy xcover eller galaxy W? Betydligt billigare (ingår i halebops rubbetabbonemang.. s2 och s3 måste man betala extra för...)

Båda de är ju billigare och mindre telefoenr än S2 och S3. 

Xcover har bara 3,2 mp kamera så det är kanske inte att beteckna som en bra kamera. Sen är den stöt och vattentålig om det kan ha nån betydelse. Den har även väldigt lite inernt minne så man får inte plats med så många appar.

W har en 5 mp kamera så den är kanske lite bättre.Har även mer intern minne.

Båda de har den lite äldre androidversionen 2.3.

Om jag skulle välja mellan de två skulle jag utan tvekan ta W om jag inte behövde en stöt och vattentålig telefon av nån anledning.  Är det de enda mobilerna du kan välja mellan? 
  • scrapparlotta

Jag tror det lönar sig att lägga en slant extra och få en bra mobil. Min mamma köpte en billig sak....kommer inte ihåg vilken, men tror det är en htc. Billigarare variant med litet minne...och nu ångrar hon sig och vill ha en ny. Så känner man att man har råd, så lägg ut en extra slant och få en bra mobil. 

Svar på tråden vilken mobil ska jag välja?