• Anonym (Prince)

Bara jag som tänder på Kvinnor med string?

Det sexigaste jag vet med en tjej är nog när hon har string på sig.

• Svar på tråden Bara jag som tänder på Kvinnor med string?
  • Anonym

Jag älskar tjejer i string!

• Anonym

Nej, tyvärr min man också.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-11 12:14:24 följande:
    Nej, tyvärr min man också.

Tyvärr? Kan du inte ta på dej ett par trosor du inte gillar för hans skull? Är inte det väldigt snålt? Menar inte att du alltid ska ha dom men att någon gång ibland ta på dom och göra honom glad.
  • Anonym (Håller med)

Håller med. När jag träffade min fru var hon i 35-års åldern och använde Hipster modell. Men jag har fått henne att endast använda string hela tiden trots att hon snart fyller 50. Nu föredrar hon dem också. Win-win. Det mest laddade sexiga plagg som finns på kvinnor.

• Svennebanan75

Inte trosor, men bikini på stranden, som är mycket avslöjande för mig som betraktare

• Anonym (Kaffedraken)

Vet inte om det är det sexigaste, men jag har inget emot det.
    Minns en tjej jag var tänd på.
    Såg en gång när hon skulle pumpa ett cykeldäck.
    När hon ställde sig ner på knä såg jag att hon hade stringtrosor.
    Den var bra den kikaren.

• Anonym ("Whale-tail")

Iofs kvinna men jag har fått dille på string som sticker upp ovanför byxkanten. Tidig 2000-tals hipster har jag fått dille på.

• Anonym (Tom)

Nej, det är grymt sexigt. När jag träffade min hustru, var hon runt 25 och hade nästan alltid strings och låga jeans där stringen syntes i svanken. Jag var som tokig i det! Nu tjugo år senare blir det möjligtvis halvstrings eller brazil, fast hon fortfarande har en grym kropp med en snygg liten rumpa. Det är okej, man får vara glad så länge det inte är beige mormorstrosor.

• Anonym (Japp)

Det är snyggt. :)

Svar på tråden Bara jag som tänder på Kvinnor med string?