Kan inte glömma henne
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara de här. Och de kommer kanske låta rätt sjukt och konstigt...
Är kille btw.
Men iaf, i februari för snart ett år sen började jag maila med en tjej från ett community. Först handlade allt om ett gemensamt "problem" som vi diskuterade lite kring men allt eftersom började vi komma in på annat och lära känna varandra. Vi mailade olika mycket, allt från ett par mail i veckan till kanske ett varannan vecka. Dock alltid rätt långa mail. Så höll vi på till i slutet på Augusti förra året. Då hände nått, jag frågade om hon ville prata med mig på Skype men hon svarade att hon kände sig lite osäker på de eftersom hon tyckte de kunde bli svårt att hitta rätt ord (svenska är inte hennes modersmål, men nått hon behärskade väldigt bra i skrift) hon sa dock att hon gärna skulle chatta med mig och att vi kunde ta Skype senare om de kändes rätt. Jag svarade förutom på allt annat hon skrivit om att de gick alldeles utmärkt att chatta och hoppas vi hörs där snart. Hon la inte heller till mig. Jag la dock till henne senare men såg henne aldrig inloggad, dock verkade hon accepterat mig. Jag frågade i ett till mail ett tag senare (kanske 2 veckor) om allt var bra osv och skrev att om hon inte ville höras fick hon gärna säga de. Inget svar då heller. Nu tänkte jag att jag får väl glömma henne men jag kan fortfarande inte släppa henne från mina tankar. Jag blev förälskad i henne. Hon och jag levde i princip identiska liv fast i olika delar av världen. Vi gillade samma saker, hade lika drömmar om framtiden, ja allt var så lika mellan oss. Vi skickade ibland bilder av saker vi gjort osv.
Efteråt har jag skrivit med andra tjejer, ja tom träffat andra tjejer på riktigt men de är fortfarande den här tjejen som finns i mina tankar och drömmar. Kan omöjligt släppa henne. Fattar att de är konstigt och fattar att jag säkert byggde upp nått som inte fanns, jag pratade ju inte ens med henne.. Jag skulle fortfarande vilja ha svar på vad som hände, om nått alls hände. Men att nu efter 4 månader skicka ett nytt mail? Heller tycker ni jag kan göra de? Känns som de bara var jag som var intresserad av henne och hon inte alls så intresserad av mig som jag byggt upp att hon var...