• Anonym (KattaV)

Jag pinkar ofta ute fast jag är tjej

Jag pinkar ofta ute fast jag är tjej. Varför ska inte vi kunna göra det när alla killar kan. Sluta skämmas tjejer kan man gå undan och göra det helt ok. Här pinkar jag i ett bostadsområde i centrum där många brukar gå undan och tömma blåsan. Nöden har ingen lag och varför ska inte tjejer lika bra kunna kissa ute??
  • Svar på tråden Jag pinkar ofta ute fast jag är tjej
  • Anonym

Öh ingen ska urinera utomhus, det finns faktiskt toaletter. Dessutom är det inte lagligt.

• Anonym

Om du verkligen vill kissa på en toalett finns det säkert en hel del i centrum du kan välja bland och låna. Jag tippar på att du gör det ute som en slags löjlig protest enligt din ts.

Varför inte prova pizzerian eller Mc Donald`s nästa gång när du ändå är i närheten?

• Anonym (KattaV)
    Anonym skrev 2013-01-11 20:34:10 följande:
    Om du verkligen vill kissa på en toalett finns det säkert en hel del i centrum du kan välja bland och låna. Jag tippar på att du gör det ute som en slags löjlig protest enligt din ts.

Varför inte prova pizzerian eller Mc Donald`s nästa gång när du ändå är i närheten?
    ofta är det så lång kö till tjejernas toa ska man pissa 5 stycken går det ju mycket snabbare ute........sen är det mer hygieniskt också
  • Anonym (blä)

Ok om du pinkat ute i skogen eller på en gräsmatta. Men bredvid en bil... fatta så äckligt, för det första stänker det säkert på dina skor och sedan får bilägaren stå ut med stanken tills det regnar nästa gång. Nä, du är lite väl sunkig...

• Anonym (KattaV)
    Anonym (blä) skrev 2013-01-11 20:49:20 följande:
    Ok om du pinkat ute i skogen eller på en gräsmatta. Men bredvid en bil... fatta så äckligt, för det första stänker det säkert på dina skor och sedan får bilägaren stå ut med stanken tills det regnar nästa gång. Nä, du är lite väl sunkig...
    Äh som jag sitter där får jag inget piss på mig strålen kommer framför där jag sitter. Och på en offent,lig toalett är ofta golvet nerpissat och sitsen inte ren. Ända äckliga där är stanken men den kan man stå ut med under några minuter när man ska pissa. Värre för de som bor där kan inte vara så kul:) att bo där andra tömmer blåsan.
  • Anonym

och bilägaren kanske kommer precis när du är klar och får kliva i ditt kiss när hon/han ska in i sin bil....

skulle du själv vilja det, ts, trampa i någons annans kiss med dina fina skor? 
  • Aileen Allannah
    Ansträng dig inte. Ts startar nya trådar hela tiden och vill att folk ska berätta om sina kisshistorier. Snart kommer hon berätta om hur hon och hennes vänner var på festival i Linköping och kissade på en uteliggare.
  • Anonym (KattaV)
    Anonym skrev 2013-01-11 20:59:43 följande:

och bilägaren kanske kommer precis när du är klar och får kliva i ditt kiss när hon/han ska in i sin bil....

skulle du själv vilja det, ts, trampa i någons annans kiss med dina fina skor? 
    nej det är därför jag inte kissar på ofentliga toaletterSkrattande. givetvis inte kul att bo där men skulle du bry dig med fylld blåsa........
  • Anonym (blä)

Hon är kissfetischist alltså? Då bryr hon sig nog inte om att det stänker på skorna och att hon luktar gammalt kiss. Åh vad äckligt... Jag brukar kissa ute i skogen när jag inte har toalett nära, och är då noga att kissa där det är mjuk mossa och där jag kan sätta fötterna lite högre. Annars stänker det, oavsett hur man sitter. Små små droppar. Kanske man missar dem om man är onykter, men de finns där ändå. Blä...

• Aileen Allannah
    Anonym (blä) skrev 2013-01-11 21:17:51 följande:
    Hon är kissfetischist alltså? Då bryr hon sig nog inte om att det stänker på skorna och att hon luktar gammalt kiss. Åh vad äckligt... Jag brukar kissa ute i skogen när jag inte har toalett nära, och är då noga att kissa där det är mjuk mossa och där jag kan sätta fötterna lite högre. Annars stänker det, oavsett hur man sitter. Små små droppar. Kanske man missar dem om man är onykter, men de finns där ändå. Blä...
    Hon. Han. Den.
  • Anonym
    Aileen Allannah skrev 2013-01-11 21:21:27 följande:
    Hon. Han. Den.
    Vad menar du? Obestämd
Svar på tråden Jag pinkar ofta ute fast jag är tjej