• Äldre 11 Jan 21:09
    8343 visningar
    8 svar
    8
    8343

    Rädd för att min dotter säljer SEX!!

    Hej alla medmänniskor!

    Jag har fått funderingar över min dotter, inte vilka som helst utan jag är rädd för att hon säljer sig. Jag har märkt skumma samtal hon fått vid matbordet (mest under helgerna). När hon får samtalen får hon panik och springer till andra delar utav huset och viskar i telefonen. Att kolla igenom hennes mobil är näst in till omöjligt då hon alltid bär den överallt och lägger inte ifrån sig den 1 sekund. Hon åker iväg ca kl 7 på kvällar och säger att hon ska till kompisar, men så kommer hon hem väldigt tidigt morgonen efter ungefär vid 6-7 och ser väldigt färdig ut. Hur bär era ungdom åt sig under helgen och sena kvällar? ALLA SVAR ÄR VÄLKOMMNA och uppskattas! 

  • Svar på tråden Rädd för att min dotter säljer SEX!!
  • Äldre 11 Jan 21:12
    #1
  • Äldre 11 Jan 21:14
    #2

    Smart av dig att outa din dotter så där??? är du full människa????? Skriver med ditt namn, kopplad till facebook och ni är vadå 4 st Ylva Holm, är du den boende i Sundsvall? 


  • Äldre 11 Jan 21:18
    #3
  • Äldre 11 Jan 21:21
    #4

    Hmm kanske är så att hon har pojkvän?? Eller flickvän??


    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Äldre 11 Jan 21:41
    #5
    YlvaHolm skrev 2013-01-11 21:09:21 följande:
  • Äldre 12 Jan 00:10
    #6

    Hur gammal är hon?
    Kanske inte vill prata med sina kompisar om killar inför er? Kanske festar i smyg?
    Hon hade
    Nog inte kommit hem som ett knullruffs om hon sålde sex?

  • Äldre 25 Jan 11:41
    #7

    Hej!
    Kanske är det så att din dotter har skaffat sig en pojkvän/flickvän? Själv minns jag när min femtonåriga son Kim fick sin första(och hittills ända)flickvän. I början försökte han dölja det, och berättade inte för någon. Inte för att han skämdes, utan för att det är sådan han är - privat! 
    Kanske är det samma med din dotter? Jag tror att kommunikation är A och O i alla relationer, du borde börja med att bara fråga vart hon ska på kvällarna, och senare ta upp att du vill veta om hon säljer sig.

    MedVänligaHälsningar

    Kaxiga F. Kåt
     


    Låt barnen vara barn!
  • Äldre 13 Feb 20:57
    #8

    Hej, vill du veta vad din dotter gör så följ efter henne en kväll. Helst utan att bli påkommen, eller anlita en Detektivbyrå som utför familjeutredningar och personspan.

    Lycka till! 


    Secton Detektivbyrå, personspan, otrohetsutredning, bud, eftersökning. secton.se
Svar på tråden Rädd för att min dotter säljer SEX!!