• Jordubbenröd

Hjälp mig välja frisyr & hårfärg

Tänkte boka en frisör tid och är sugen på att både ändra frisyr och färga mitt hår. Frågan är bara till vad och hur. Personligen så vet jag inte riktigt men det hårfärger som jag haft i mitt liv är antingen blont eller olika nyanser av brunt. Pendlar mellan de två...

Om ni vill får ni gärna hjälpa till och bestämma vilken hårfärg samt frisyr ni tycker klär mig. ;)

Här är den enda bilden som finns på den här datorn tyvärr, men hoppas det fungerar hyfsat  Annars finns det i mitt galleri.  

Ps. Kan såklart vissa efter resultat om vi kommer fram till något...:)

• Svar på tråden Hjälp mig välja frisyr & hårfärg
  • Tigrie

Om jag vore du skulle jag testa på Ombre, färga övre och nedre delen av håret i olika färger/nyanser :D Tycker att det är coolt :D

• Miss Blue

Du skulle vara jättesöt i lite mörkare färg. Glad

• Jordubbenröd
    Tigrie skrev 2013-01-12 04:42:37 följande:
    Om jag vore du skulle jag testa på Ombre, färga övre och nedre delen av håret i olika färger/nyanser :D Tycker att det är coolt :D
    Tack för ett lite annorlunda hårförslag, har aldrig haft så förut och tror inte riktigt det skulle passa mig. :) Men det kan vara coolt på andra. Vilka färger tänkte du dig?
  • Jordubbenröd
    Miss Blue skrev 2013-01-12 04:51:24 följande:
    Du skulle vara jättesöt i lite mörkare färg. Glad
    Tack Miss blue :) Mörkt som i svart?
  • Jordubbenröd

Hmmm... Något förslag?

• av6071

Blond! 
    Ditt leende påminner lite om blondinbellas, jättefint! 

• LillaJag06

Kastanjefärgat med antingen lite blond eller rött i. :) det tror jag du skulle passat i iaf

• Rådjur

Tycker också rödblond, eller "strawberry blonde" som det även kallas! Solig

Svar på tråden Hjälp mig välja frisyr & hårfärg