• Tesserese

Bra/billiga spritspåsar till cupcakes

Vart hittar jag bra engångsspritspåsar? Har använt Wiltons påsar tidigare, men det blir rätt dyrt i längden.

Vore bra med ett storpack, typ 50 st eller mer. 

• Svar på tråden Bra/billiga spritspåsar till cupcakes
  • Queequeg

Toppits som säljs i vanliga matvaruaffärer har även engångsspritspåsar det är dock inget storpack, utan 10 st för ca 20kr

• Pallas

Du kan inte tänka dig en flergångs? Såg en fiffig på Cervera när jag var där och köpte julklapp till maken.

• Tesserese
    Queequeg skrev 2013-01-12 22:24:58 följande:
    Toppits som säljs i vanliga matvaruaffärer har även engångsspritspåsar det är dock inget storpack, utan 10 st för ca 20kr
    Dom har jag också provat, men dom gilla jag inte.
    Pallas skrev 2013-01-12 22:32:45 följande:
    Du kan inte tänka dig en flergångs? Såg en fiffig på Cervera när jag var där och köpte julklapp till maken.
    Jo absolut, om jag hittar nån som inte känns så "klumpig". Vad kosta den på Cervera? Fanns den i olika storlekar?

• Pallas
    Tesserese skrev 2013-01-13 22:24:10 följande:
    Jaha du menar en sån, men den blir lite svår att använda till att spritsa frostingen till cupcakes/tårtor.

Fast jag skulle vilja ha en sån också.
    Det fanns ju en större variant, för typ mos och sånt, men det kanske är något annat som krävs för frosting?
  • Tesserese
    Pallas skrev 2013-01-13 22:25:22 följande:
    Det fanns ju en större variant, för typ mos och sånt, men det kanske är något annat som krävs för frosting?
    Man har ju olika tyllar som skapar olika former och dom skulle nog inte gå att använda till den.
  • bailley
    Tesserese skrev 2013-01-12 16:29:34 följande:
    Vart hittar jag bra engångsspritspåsar? Har använt Wiltons påsar tidigare, men det blir rätt dyrt i längden.

Vore bra med ett storpack, typ 50 st eller mer. 
    Clas Ohlson säljer engångspåsar. ganska billigt.
  • Margaux

Jag har den i silikon från Lekue. Den är jättebra! Varför skulle den vara svår att använda till cup-cakes och tårtor? Förvånad

• Tesserese
    Margaux skrev 2013-02-27 20:44:41 följande:
    Jag har den i silikon från Lekue. Den är jättebra! Varför skulle den vara svår att använda till cup-cakes och tårtor? Förvånad
    Men alla dom metalltyllar man har går ju inte att använda till den, eller?
  • Margaux
    Tesserese skrev 2013-03-02 21:39:54 följande:
    Men alla dom metalltyllar man har går ju inte att använda till den, eller?
    Det kommer 6 olika med...... Fast jag vet ju inte hur många du behöver förstås!
Svar på tråden Bra/billiga spritspåsar till cupcakes