• Tainted

    Suprecur och mens?

    Påbörjade behandling med suprecur för 10 dagar sedan, och enligt informationen jag fått så ska man då inte få någon mens. Ändå fick jag min mens idag? Har genomgått en behandling tidigare och då minns jag inget liknande.. Kan tillägga att jag varit tokförkyld och febrig till och från under behandlingen, kan det ha skadat så att jag inte tagit upp suprecuren som jag ska och kroppen kör på med sitt eget race?
    Försökt nå IVF mott men dom har stängt över helgen.. ringt både växel till sjukhuset och 1177 men inget kan ge mig ett vettigt svar eller någon jag kan prata med och fråga, på bipacksedeln för sprayen står det ju att mensen ska utebli och om man ändå får den så ska man kontakta sin läkare.. 

    Ni andra som sprayat, någon mer som fått blödning?

    Ska nämligen donera och det finns ju ett mottagarpar som matchar min behandling, livrädd nu för att febern gjort så att kroppen prioroterat att bli frisk framför att ta upp sprayen så att allt går åt skogen nu..

  • Svar på tråden Suprecur och mens?
  • Cherrry

    I bland kan man få en liten blödning jag har fått det nån gång när jag har sprayat i några dagar och få har min Ivf läkare sagt att det inte är farligt kan bli så med kroppen. Har slutat efter några dagar. Blöder du mkt?

  • Tainted
    Cherrry skrev 2013-01-12 21:31:06 följande:
    I bland kan man få en liten blödning jag har fått det nån gång när jag har sprayat i några dagar och få har min Ivf läkare sagt att det inte är farligt kan bli så med kroppen. Har slutat efter några dagar. Blöder du mkt?
    Okej, ja jag blöder som en "vanlig" mens. Vilket är väldigt underligt då jag har hormonspiral och inte haft mer än en stänkblödning ugefär var tredje månad de senaste åren..
  • Cherrry

    Då vet jag tyvärr inte:( jag blöde jätte lite då det hände mig.

Svar på tråden Suprecur och mens?