• lemon81

Vilket är det värsta Stjärntecknet?

Vilket är det värsta stjärntecknet till partner, vän, kollega enligt er??

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket är det värsta Stjärntecknet?
  • lemon81

Enligt mig själv som frihetsälskande skytten kvinna måste jag säga att jag har svårt för jungfruns hårda kritik och skorpionens svartsjuka kontrollerande passionerande sätt.

• La Lola

Ska man veta sånt?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Primrose

Skorpioner och vädurar har jag haft svårt för, både som vänner, partners och kompisar.
    Nu är jag dock enormt skeptisk till astrologi (eftersom jag är Stenbock ) men har haft folk omkring mig, speciellt när jag var yngre, t ex min mamma och min bästa väninna (oxe resp lejon) som har "forskat" i ämnet och fått mig att ta reda på en del.
    Jag har ascendenten och några planeter, bl a venus,i skytten och de är alltid öppna för förslag på roliga idéer (eller hur lemon81 ).
    Min man är skytt (litet tufft för en ordningsälskande Stenbock - gissa vem som är bäst på att städa ).
    Annars är vågar sympatiska och varma (om än slarviga) och vattumän är spännande och tänkande (och litet ego) och lejon trygga och självsäkra ( men kan vara självgoda och översittande).
    Jungfrur är inte så trevliga och avslappnande alla gånger (men jag har månen i jungfrun och kan, med soltecknet stenbocken, parera dem, även om det inte är så kul).
    Vilka tecken man passar med beror ju på vem man själv är.
    Och som sagt jag är VÄLDIGT skeptisk till astrologi (sa stenbocken ).

• lemon81

Kolla era ex får ni se. Rätt intressant ;)

• La Lola
    lemon81 skrev 2013-01-13 08:02:15 följande:
    Kolla era ex får ni se. Rätt intressant ;)
    Jag har aldrig haft problem med nåns stjärntecken.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Mizzii

ALLa mina ex har varigt Väduroch har alltid haft stormiga och korta förållanden och blev till och med "varnad" för att bli ihop med en vädur då en stenbock (Jag) och vädurar ej går ihop, men min nuvarande man är ju vädur också och vi har ju hållt ihop i 11 år nu

• lemon81
    Primrose skrev 2013-01-13 08:01:57 följande:
    Skorpioner och vädurar har jag haft svårt för, både som vänner, partners och kompisar.

Nu är jag dock enormt skeptisk till astrologi (eftersom jag är Stenbock ) men har haft folk omkring mig, speciellt när jag var yngre, t ex min mamma och min bästa väninna (oxe resp lejon) som har "forskat" i ämnet och fått mig att ta reda på en del.

Jag har ascendenten och några planeter, bl a venus,i skytten och de är alltid öppna för förslag på roliga idéer (eller hur lemon81 ).

Min man är skytt (litet tufft för en ordningsälskande Stenbock - gissa vem som är bäst på att städa ).

Annars är vågar sympatiska och varma (om än slarviga) och vattumän är spännande och tänkande (och litet ego) och lejon trygga och självsäkra ( men kan vara självgoda och översittande).

Jungfrur är inte så trevliga och avslappnande alla gånger (men jag har månen i jungfrun och kan, med soltecknet stenbocken, parera dem, även om det inte är så kul).

Vilka tecken man passar med beror ju på vem man själv är.

Och som sagt jag är VÄLDIGT skeptisk till astrologi (sa stenbocken ).

Min ascendent är stenbock ;) det tackar jag för då det ger mig ambitionerna att arbeta hårt för mina galna skytten drömmar...För att vara en som misstror har du rätt bra koll ;) mm som skytt är man med på det mesta :)

Jag tycker med att Jungfrun kan vara svår. Mitt ex var jungfru och skorpion som ascendent......Ingen har lyckats driva mig så till vansinne och få mig att känna mig så kvävd.....
  • annis02

Jag vet bara att jag själv är jungfru, finns det någon specifik sida att läsa mer om det? Tänker att det säkert finns tusen olika sidor, men finns det någon som är bäst? :)

Svar på tråden Vilket är det värsta Stjärntecknet?