• telgebo

Sarah Dawn-Finer Idottsgalan

Ser på Idrottsgalan och sarah Dawn Finer undrar är hon gravid?
    Hon har på sig en blå lång klänning tajt och magen är ganska stor så man undrar varför sman skulle vilja visa upp en stor fet mage om hon nu inte är gravid.

Nån som vet?

Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Svar på tråden Sarah Dawn-Finer Idottsgalan
  • Agaton Sax

Tycker också hon såg smalare ut, troligen för att hon hade en klänning som klädde henne!

• Powderpuff

Hon har gått ner i vikt. Då hade jag nog också velat visa upp midjan oavsett om buken putade lite under

• telgebo

Okej, jag skulle inte visat upp en mage som såg ut så om det bara berodde på att man är stor eller vad man skall säga.

• KimPossible

Eh, hon har ju gått ner i vikt, och är f ö helt strålande vacker! Inte fan var det mycket till mage.

telgebo skrev 2013-01-14 22:07:38 följande:
    Okej, jag skulle inte visat upp en mage som såg ut så om det bara berodde på att man är stor eller vad man skall säga.
    Nej usch, människor som inte har tvättbrädsmage borde veta bättre än att visa sig offentligt, de borde hålla sig hemma inomhus och inte utsätta andra människor för sina magar.

*tar mig för pannan*
  • Emmi27

Haha vad lustigt, vi satt nyss och fnulade på det också. Hon har gått ner massor men eftersom magen putar ut där nere så är det ju lätt att undra om hon är gravid men tror mer att det bara är buken faktiskt.

Undrar om hon opererat brösten? De såg mindre ut. Nog för att hon gått ner en del men att banta bort så mycket tuttar?

• Eva 271

telgebo, vad är det för j-a mobbing! Ska inte alla få visa upp sig som de vill utan att bli påhoppade av någon kropsfixerad typ. Vi berömde henne för att hon gått ner i vikt och var sååå snygg. Mage har väl de flesta, stor eller inte! Blev bara så förbannad på kommentaren så jag var tvungen att svara. Är aldrig här annars.

• telgebo

Åhh förlåt detta var visst känsligt men jag tyckte bara det såg ut som hon var gravid magen hade den formen.

Jag är inte kroppsfixerad så vidare och jag har själv varit tjock större delen av livet och skullde aldrig våga visa mig i en klänning så när jag var fetast och vägde 87 pannor.

Nu är jag smal igen ofrivilligt blev det för mycket som jag inte kan rå för.

• Engångspostaren

Med mitt oerfarna manliga öga såg det ut som graviditet, men vem vet. Bättre än tidigare såg hon iaf ut.

Svar på tråden Sarah Dawn-Finer Idottsgalan