Anonym (S) skrev 2013-01-15 00:53:13 följande:
Lycka till, jag är nämligen i nästan samma sits. Tyvärr får jag väl säga. Men vi kan prata om det och diskutera lösningar. Önskar oss båda ett riktigt hett 2013!
Vad skönt att ni kan prata om det!

Vi har inte kommit alls långt in i vårt förhållande och han verkar skämmas så jag vill inte hålla på och tjata om det än

Hoppas att det bara är en grej som pågår i början! Tack, lycka till ni också!

Goochglad skrev 2013-01-15 00:58:43 följande:
En man jag var med slaknade då och då. När han låg över mig eller om jag red honom så brukade jag smeka hans pung, mellangård och rumpa samtidigt som vi hade sex. Då blev den oftast hård igen. Vi kvinnor tror ofta vi bara kan ligga där så löser det sig..nope;)
Hi hi, bara ligger där... :-P Jag får runka och suga av honom emellanåt så brukar han bli hård igen, men såfort vi börjar ha sex igen så slaknar den... :-/
nebaz skrev 2013-01-15 01:41:51 följande:
När jag och min sambo träffades var det lite svajigt med sexet till en början. När jag kom in i henne klarade jag inte länge innan jag slaknade. Då var det runkning och avsugning som enklast gjorde mig hård igen. Detta blev återkommande den första tiden, kanske 4-5 veckorna, innan vi började lära känna varandras kroppar.
Något som även kan vara problematiskt är om din partner äter någon form av anti-depressiv medicin, som ofta ger minskad sexlust och svårighet till ett "bra stånd".
När jag och sambon kom mer i synk med varandra blev också sexet mycket bättre. Idag har vi ett fantastiskt sexliv tillsammans fyllt av kärlek och intim njutning.
Ha lite is i magen, kom igång lite först så ni blir bekväma. Med lite tur är det allt som behövs.
/r
Vad skönt att det har ordnat upp sig för er!

Hoppas att det gör det för oss också... Vi kan bara träffas på helgerna, då vi bor i varsin storstad med 60 mil emellan... Så det lär ta längre tid för oss :-/ Men jag är så kär i honom att jag känner att det får ta sin tid!

Varför tror du att det kommer sig att det är såhär i början för vissa? Är det kanske p.g.a nervositet? Eller att det är helt nytt? Tusen tack för ditt svar!

Det kändes kul att höra det från en killes synvinkel också

Anonym (1till) skrev 2013-01-15 09:39:07 följande:
Råkade ut för samma jag med med min dejt i helgen
an tände på som tusan men gick inte
vi hade också druckit lite
han säger att det kunde vara många anledningar så nu hoppas jag på nästa gång vilket blir i helgen som det ser ut :)
Då är man inte ensam då

Lycka till i helgen!