• Anonym

Varierar ni erat sex?

Av ren nyfikenhet så undrar jag hur vanligt det är att man varierar sitt sexliv?

I vårat förhållande varierar vi oss så att vi vissa dagar har väldigt våldsamt sex, andra dagar så har vi lungt och mysigt sex och andra gånger så har vi sex bara för att få komma och lätta på spänningar.

Förstår att det atomattiskt kanske blir mer varierande om man har sex med olika, men om man är i ett förhållande?

• Svar på tråden Varierar ni erat sex?
  • Nyfiken gul

gifta i snart 10 år och jodå vi varierar oss ganska mycket med både rekvisita, filmer , leksaker , kläder och även variationer på själva sexet. Ibland väldigt vanilj och svensson och ibland kör vi riktigt oljigt kinkysex. Allt beroende på humör och lust.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • lykantrophona

Jo, det gör vi väl. Det är ingen medveten tanke bakom, det bara råkar bli olika från gång till gång. Man är ju inte alltid på humör för samma saker. Så ibland är det bara oralsex, ibland inget oralsex, ibland både oralt och vaginalt. Ibland BDSM, ibland vanilj, ibland snabbis och ibland tar det hela kvällen.

Finns det något överhuvudtaget man gör likadant varje gång? Jag lagar ju inte varje rätt varje dag eller klär mig likadant hela tiden heller.

• Anonym

Jodå jag är övertygad om att det finns många som kör likadant sex varje gång.
    Jag och min sambo gjorde det förut. Pussades lite och sen hade vi penetrationssex tills han kom och sedan duschen tack för mig. Ibland kramades vi efteråt.

Behöver jag nämna att jag hade väldigt låg sexdrift då?

• Cheeses
    Anonym skrev 2013-01-15 18:58:33 följande:
    Jodå jag är övertygad om att det finns många som kör likadant sex varje gång.
    Jag och min sambo gjorde det förut. Pussades lite och sen hade vi penetrationssex tills han kom och sedan duschen tack för mig. Ibland kramades vi efteråt.

Behöver jag nämna att jag hade väldigt låg sexdrift då?
    what? fick aldrig du komma förut?
  • Anonym
    Cheeses skrev 2013-01-15 19:02:35 följande:
    what? fick aldrig du komma förut?
    Saken var den att jag ville inte, jag ville ha det sådär enkelt och snabbt.

Min sambo var väldigt mån om mig och ville göra allt möjligt för mig.
    Men jag ville inte, hade ju ingen sexdrift alls.
  • Cecese

Ja det gör vi :) Är väldigt nöjd med vårt sexliv!
    Med mitt ex så var det tyvärr urtråkigt och samma sak varje gång :/ Vi passade inte ihop varken när det kom till sex eller nåt annat. 

• Nyfiken gul
    Anonym skrev 2013-01-15 19:07:02 följande:
    Saken var den att jag ville inte, jag ville ha det sådär enkelt och snabbt.

Min sambo var väldigt mån om mig och ville göra allt möjligt för mig.
    Men jag ville inte, hade ju ingen sexdrift alls.
    nyfiken fråga, vad fick dig att få lust igen?
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym
    Nyfiken gul skrev 2013-01-15 19:48:10 följande:
    nyfiken fråga, vad fick dig att få lust igen?
    Jag slutade med preventivmedel så jag slapp hormonerna.
    Både sambon och jag började träna och äta nyttigt så vi gick ner i vikt. Jag gick ner ca 20 kilo.
    Gjorde en bröstförstoring.

Nu behöver jag bara kolla på mig själv så tänder det till haha :P
  • Anonym (Finis)

Nej vi varierar typ aldrig. Jag skulle vilja prova lite annorlunda nån gång. Räcker med att man kanske börjar i soffan nån kväll. Men hur tar man upp sånt utan att skämma ut sig? Har lite fantasier, absolut inga konstiga, men vågar inte berätta för honom. 

Vi har sex väldigt sällan för min del skulle det inte kännas okej med en snabbis tex. Han har däremot nämnt att han önskar sig spontana avsugningar, för jag tror att han börjar tröttna lite på att tillfredställa mig vid sex. Han är mån om mig så 90% av tiden ägnar han åt mig och 10% ägnar jag åt honom. Själva samlaget tar max 5 minuter. 

Svar på tråden Varierar ni erat sex?