• dinvänhuckleberryfinn

hur vet jag om jag är snygg?

Lång historia kort. Är nästa månad 23 år gammal. I höstas gjorde min förutvarande slut med mig efter två år. Berodde primärt på att jag gick från att bo nån mil bort med massa fritid till läkarlinjen, på andra sidan Sverige med plugg konstant. På det kom jag in på idiotkvoten/hpkvoten så slog på ännu mer av pluggtid Hursomhelst tog det tid men nu är man över det. Tanken slog mig då att jag egentligen inte har en aning om hur jag står i kurs utseendemässigt. Hur vet man om tjejer tkr man ser bra ut? Att säga utseende inte betyder nåt köper jag inte. Tkr ändå det finns någon form av 10-talig skala när der kommer till utseendet bland tjejer o alla killar säger ju detsamma. Hur gör man för o själv veta vad man/om man ser bra ut? /en mkt blyg person.

something is happening here. But you don't know what it is. Do you, Mr Jones?
  • Svar på tråden hur vet jag om jag är snygg?
  • Anonym (:D)

Langa en bild så avgör jag!

• Thaleya1

mm släng in en bild, jag lovar att vara helt ärlig!

Dock så får det ju endast stå för min åsikt.

• Rakad Apa

Bild!

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym (Nene)

Gudsrd, det är så olika.. Den snyggaste killen jag vet, den enda som fått mig att tända till riktigt ordentligt, är inget att ha enligt mina vänner. Smaken är så väldigt olika

• Anonym

Tycker också du kan lägga in en bild TS, du är garanterat snygg för någon iaf, och du är säkert snyggare än du tror.

Du kan väl iaf beskriva hur du ser ut?

• Mariana 580

Talesättet
    "skönheten ligger i betraktarens öga" Är helt klockren å perfekt.

De flesta har olika smak.
    Lång, kort, smal, tjock, gravid, ung, gammal, blond, skallig, brunett, blå ögon, bruna ögon, mörk hy, ljus hy, män dras till män och kvinnor som dras till kvinnor, gråhårig, ärrig, stora tuttar, små tuttar, mycket muskler, inga muskler, hår på bröstet eller helt len, stor rumpa liten rumpa, osv osv osv.

sen spelar personligheten väldigt mycket in. Generös, badboy, empatisk, karlakarl, toffel, osv osv.

Jag tex tycker att Jack Black är bland de porrigaste männen som finns.

Min fästman är dock den jag vill leva resten av mitt liv med, han är inte så lång, smal som en sparris,långt hår och hårdrocks-stuk.
    Han är en bitter men på oftast på ett charmigt sätt, mitt hjärta smälter när han skrattar och jag älskar att diskutera med honom. Han ser ut som buset själv när han ler.

Väldigt mycket raka motsatsen till Jack black. Ja minus den möjliga hårdrocks-stuket.

Det som oftast är avtändande för majoriteten av kvinnor är bristande hygien. Ta hand om den och va dig själv.

• Anonym (Average)

Varför vill du veta om du är snygg i andras ögon? Det hänger väl helt och hållet på hur man känner sig?
    Och vad ska du sedan göra med informationen?
    - Njaaaa, du är väl en typ 8:a.
    ? Jaha? Vad göra av den informationen?
    - Njaaaa, du är väl en typ 3:a.
    Skönhetsoperation då eller?

Det handlar om utstrålning. Och den kommer definitivt inifrån. Samt att man är hel och ren då. 

• dinvänhuckleberryfinn

Oj, massa frågor.

Bilder kan jag ev lägga upp men finns det något sätt man kan ta bort bilderna från länkar efteråt? Dvs som tinypic fast att man även kan ta bort bilderna från länkarna sen?

Sen sitter skönhet i betraktarens ögon men man kan ju inte komma runt att vissa betraktas som vackra av fler än andra.

Orsaken jag vill veta är för jag sen min tidigare relation aldrig egentligen varit särskilt intresserad av relationer (eller damer för den delen). Och från det så blir man ju (nu med lite större intresse) nyfiken hur töser betraktar en. Sen insåg jag att det faktiskt är rätt trevligt att vara kär och omtyckt av någon. Jag saknar det.

something is happening here. But you don't know what it is. Do you, Mr Jones?
  • Anonym (Average)

"töser" Skönt språk du har.
    Jag förstår fortfarande inte vad du ska göra med informationen. Och du kommer att få en massa olika svar om du lägger ut en bild. Sedan är det upp till dig att bedöma svaren och ta till dig det som känns bra.
    Ofta vet man nog om man upplevs som en attraktiv person generellt. 

Svar på tråden hur vet jag om jag är snygg?