• Traallan

Ni andra i v24, hur mår ni?

Jag går in i vecka 24 (23+0) i dag och mår hur bra som helst.

Magen är lagom stor, inge ont i ryggen eller höfter. Inge illamående.
    Barnet rör sig och sparkar morgon och kväll som mest.
    Jag mår kort o gott toppen!
    Jobbar fulltid natt och kväll.

Hur mår ni andra?
  • Svar på tråden Ni andra i v24, hur mår ni?
  • MiaMajsan

Foglossning, kräks fortfarande ibland, sover dåligt, konstant trött. Toppen alltså :) (v25)

• Lillellan

Aa..(v25, 24+0) Foglossning, sammandragningar vid minsta rörelse. Sover som en skruvmakaron och som grädde på moset så är jag sjukskriven redan, så blir en lååååång vår :) Njut så länge du mår bra!! Lycka till med allt :)

• latmask

V 23+3 här och jag mår bra över lag, men får lätt ont i ryggen. Får även ont i magen efter en stund när jag är ute och går, det liksom drar och spänner i nedre delen av magen. Men det kunde varit värre, får gå lugnare bara :)

Är det bara mina bröst som läcker som såll om nätterna?

• shine

Bra förutom att jag har börjat få foglossning, blev inte bättre av att snubbla och ramlade idag ute. Ont i knät, ryggen och skrapade upp ena handen. Tror jag har en del grus kvar i handen :(

• sevilla

Verkar som att det är många som har foglossning runt den här veckan, det har jag oxå...känns oerhört jobbigt att sova på natten, värk i benen, skinkan, höfterna usch...

• CJFSN

Foglossnkng, trött, sammandragningar & en mycket livlig bebis! 

• Traallan

Nej mina bröst läcker inget ännu....

Ingen foglossning heller ännu...men förra barnet hade jag foglossning från v 12 och sen sjukskriven så väntade mig det värsta denna gången också.

Hoppas ni får det bra och att tiden går fort!

Svar på tråden Ni andra i v24, hur mår ni?