• Mimosa

kvinnor som runkar sina män offentligt

Det cirkulerar på nätet en filmsnutt som visar hur en kvinna runkar sin pojkvän/man medan de sitter på en uteservering – han ejakulerar över hennes hand precis bakom ryggen på en grupp cafébesökare. En kväll, blev den här lilla filmsnutten, ett samtalsämne vänner emellan.

Det visade sig att alla tjejerna hade någon gång runkat en pojkvän på en offentlig plats. Men inte alls så offentligt som kvinnan på filmen. Vanligaste platsen var i bilen eller på stranden ovanligaste platsen var i linbanan på väg upp för ett fjäll.

Där satt jag och insåg att jag aldrig hade runkat en pojkvän – och definitivt inte min man – på en offentlig plats. Det finns många kvinnor – precis som jag - som aldrig runkat sin man offentligt men…

…bland er som har gjort frågar jag:

Hur publik var den plats ni valde att runka av er man på?

Blev ni ertappade?

Från en som nyfiket funderar på att överraska maken med en offentlig avrunkning.Oskyldig

• Svar på tråden kvinnor som runkar sina män offentligt
  • Putt B

Hoppas verkligen för din mans skull att du gör det... har blivit runkad offentligt och det är riktigt läckert !

• Rikard

Min hustru runkar inte ens av mig privat, eftersom hon anser att det är "tråkigt".

• Putt B
    Rikard skrev 2013-01-16 20:38:02 följande:
    Min hustru runkar inte ens av mig privat, eftersom hon anser att det är "tråkigt".
    Inte ok...
  • Anonym

Har gjort det på en bio och på en buss... Ej ertappade

• Anonym

Hur vet ni att ni inte blev ertappade? Om jag såg någon sitta och runka/runkas skulle jag inte säga något. 

• Anonym (snäll man 31)

min fru runkade av mig på en buss när vi var yngre...väldigt skönt men tyvär väldigt kladdigt när jag gick av..sperman kom i hennes hand och mina boxer ich lår..ingen såg..satt folk några stolar framför oss

• mojnemenito

Har gjort det i en gränd i Gamla Stan..

• Anonym

Jag runkade av min nuvarande man i en park. Lite pinsamt var det när exet (som jag dumpat för denna killes skull) och hans kompis kom på oss typ. Vet inte än idag om de såg. Men de stannade och hälsade. Tog i hand :-0 och så.

Har gjort liknande saker förr både värre och lindrigare. Fast inte blivit påkomma på detta viss.

Fast när jag sen blivit gravid och fått barn har jag blivit lite pryd och hoppas över dessa grejer.

Svar på tråden kvinnor som runkar sina män offentligt