ont i nedre delen av magen och ljumske?
hej!
hoppar in i graviditetsvecka 40 idag (39+0) har den senaste veckan haft en behaglig känsla i magen, ni som haft uvi kan kännas vid smärtan på det viset, MEN det är bara då bebisen rör sig eller om jag går en längre bit, då måste jag stanna och stå still tills bebisen slutat röra sig.. det känns som att bebisen tar tag i urinröret å liksom ''vrider om'' så det svider och jag får ibland så ont så jag inte kan stå rakt. det är bara korta intervaller och inte varje dag. det gör inte ont när jag kissar eller så heller utan bara just då bebisen rör sig, är det fler som haft denna känsla å vet vad det kan vara?
Mitt andra problem har också tillkommit nu senaste veckan, jag får en fruktansvärd obehaglig känsla i höger ljumske! tänk er en höft som ''hoppar ur led'' fast istället så sitter känslan INNE i ljumsken, det gör ont ibland och är fruktansvärt obehagligt. det kommer och går bara av att jag står rakt upp och ner helt still och liksom ''kommer och går'' i intervaller innan det slutar helt. VAD i hela friden händer med min kropp?
jag hoppas verkligen att någon förstår mina konstiga förklaringar, det är obehagligt och jag vill att det slutar!
tacksam för svar.