Vad hade ni gjort??
Hej!!
Fundera funderar och funderar..
Jag har en sambo sen 8år tillbaka. Vi har ett barm som är 21 månader.
Jag längtar efter fler barn helt klart!
meen.....
Jag och sambon har inget gemensamt bara sonen, vi bråkar aldrig, vårt förhållande är såå tråkigt tycker jag, allt går på rutiner. jag älskar sex, men det funkar inte.., han vill typ aldrig. när han väl vill så vara det 2 min.
VI pussas aldrig eller kramas offentligen eller hemma längre.
jag har tagit upp diskutionen att han aldrig vill ha sex.. å han säger att han ska bättra sej.. inget händer.
Tankarna har kommit upp om man skulle dela på oss.... men då har jag inget jobb och kan inte flytta till en lägenhet, min mamma gå inte prata med och säger att jag e omogen och inte ska förstöra förhållandet genom att flytta å jag ska tänka på sonen. Men har man inte rätt att vara lycklig fast man ha ett barn ihop och inte trivs med pappan??
Går i en mansdomenierad skola... får många fina kommentarer av killarna, som jag aldrig får eller har fått höra av min sambo.
Sen om jag skulle flytta... tror inte skulle hantera att han blir tillsammans med en annan tjej och min son ska få en "extra"mamma atyt uppfostra han. eller är det nått man kommer över??
Han är en jätte fin människa och en jätte bra pappa till vårat barn. jag behöver aldrig tjata på han när det gäller städa tvätta diska eller nått.. han gör det automatiskt. Det är nått som gör att jag e kvar hos han.. vet inte vad!
Vad skulle ni ha gjort i mín sits??