• ks75

min handläggare

Hej min fråga gäller min sjukskrivning nu då jag varit sjukskriven sedan 13 dec och fått en utbetalning från 27 dec-1 Jan sjukskrivningen förlängdes 2 jan - 31 jan , får ingen lön nu i Jan väntar på min handläggare ringer er i måndags hon säger att inom 2 dagar skall en handläggare ringa tillbaka , inget händer på dessa 48 timmar, ringer igen enhetschef skall ringa inom 48 timmar men inget händer?? Jag måste veta när min utbetalning blir ingen lön ensamstående med barn löper perioden på utbetalning 27 Jan väntar? Varför ringer ni inte tillbaka som ni säger? Mvh ks

• Svar på tråden min handläggare
  • Försäkringskassan

Hej!

Om du ringer till vårt kundcenter och begär kontakt med handläggare skriver vi till handläggare och meddelar detta. De har då två hela arbetsdagar på sig att kontakta dig.
    Om de inte gör det och du kontaktar oss igen lämnar vi över till chef som då kontaktar berörd chef så du ska bli kontaktad inom två hela arbetsdagar.
    Jag kan inte gå in och se hur det ser ut i precis ditt ärende utan då måste du kontakta oss på kundcenter 0771 524 524.

Hälsningar
    Lotta, handläggare

Svar på tråden min handläggare