Vad tycker du om brio sing?
Vad tycker du om brio sing? :)
Vad tycker du om brio sing? :)
Sämsta vagn jag haft, ingen fjädring, dåligt liggläge. Det är den Briovagn som tveklöst får flest reklamationer. Det finns en anledning till att den är så billig!
Bästa vagnen jag haft. Det enda negativa e att man inte kan ligga liggdelen ända ner men inget man stör sig på överdrivet. E lite besviken nu när vi ska sälja vagnen för att ha en syskon vagn kan knappt tänka mig med en annan vagn.
Vi köpte en sing som extra vagn att ha i början när dottern skulle byta från liggdel till sittdel. Har en Urban Jungle som inte är vändbar nämligen och ville ha dottern sittandes mot mig. Självklart är det skillnad på komfort på dem två vagnarna, där av prisskillnaden men tyckte Singen var helt okey. Liggdelen är stor och rymligt och smidig att bära med sig. De negativa var att sittdelen inte har fullt liggläge och att den känns liten och trång. Då hade jag den ändå bara mellan 6-8 månader sedan bytte jag till Urban Jungle där hon sitter mycket bättre! De vi också använde Singen mycket till var att vi kunde sätta vårt Babyskydd där. Perfekt om man ska in i affären snabbt! Men för det priset så är det en helt okey vagn!
Det har kommit en ny Brio Smile som tagit bort allt det negativa från Sing, bättre fjädring, bättre liggläge och inte lika brett mellan bakhjulen!
Blev faktiskt nöjd med vagnen! Det enda som var lite negativt var att suffletten var lite kort, men det går ju att lösa hur lätt som helst och sonen somnade efter 5minuter :)
Har ett brio primo Babyskydd. Är endast brio som funkar och går endast på modell 09 och senare..