• Anonym (Ledsenfru)

Otrogen på match

Några dagar in på det nya året fick jag reda på att min man ( gifta sedan 1 är ) är ute på match.com. Av en gemensam vän fick jag reda på att han har en pofil där.
    Min vännina har låtit mig använda hennes profil så jag har sett hans profil.

Jag skulle vilja veta om han är inne i samanband när vi har träfftas.För jag vill ta reda på om han är inne dom dagar jag varit hos honom ( han jobbar på annan ort , så jag pendlar mellan honom och mitt eget. )  

Så min fråga är kan någon tolka vad

" Online senaste 24 timmarna" , "online senaste 48 timmarna" " online senaste månaden"  

för tidsmässigt får jag inte ihop det, för om jag tolkar det, betyder det att han varit där inne medans jag varit hos honom! 

Någon som vet? 

• Svar på tråden Otrogen på match
  • Anonym

Gör en användare och skriv till honom lite flörtande och ta han på barn gärning! 

• Shingo

Online senaste ska man inte lita på. De är till å lura folk men vill du veta så är det bara att skapa ett konto eller använda din vänninas å skriva till honom och se vad han svarar. Du kanske inte vill veta sanningen men det är bättre å veta än å fortsätta i oviss, eller hur?

• Life

Kanske prata med honom direkt istället för att gå dumma omvägar?

• Emzas

Jag har varit med om det där. Men efter att jag lämnat så fortsatte mitt ex att försöka få tillbaka mig. Han var däremot online på dejtingsajter och en vän till mig skrev och låtsasflörtade med honom för att jag ville få svart på vitt att han fortsatte söka nya kvinnor (anledningen till skilsmässan). 15 minuter efter att han hälsat på mig och bedyrat sin kärlek så loggade han in och började flörta med henne...

Jag skulle regga mig och ta kontakt för att se om han är aktiv. Jag skulle ändå, efter att ha tagit reda på om han flörtar tillbaka, göra väldigt klart för honom att han hade EN chans att avsluta sitt/sina konton om han ville försöka rädda äktenskapet.

• Ojsan

Det är nog bäst att fråga om kontot, det finns medlemmat på mach.com som är ute efter att träffa vänner när de flyttar till en ny stad.

• Anonym (Ledsenfru)
    Emzas skrev 2013-01-20 01:05:39 följande:
    Jag har varit med om det där. Men efter att jag lämnat så fortsatte mitt ex att försöka få tillbaka mig. Han var däremot online på dejtingsajter och en vän till mig skrev och låtsasflörtade med honom för att jag ville få svart på vitt att han fortsatte söka nya kvinnor (anledningen till skilsmässan). 15 minuter efter att han hälsat på mig och bedyrat sin kärlek så loggade han in och började flörta med henne...

Jag skulle regga mig och ta kontakt för att se om han är aktiv. Jag skulle ändå, efter att ha tagit reda på om han flörtar tillbaka, göra väldigt klart för honom att han hade EN chans att avsluta sitt/sina konton om han ville försöka rädda äktenskapet.
    Precis vad jag är rädd för att han med har gjort mot mig att han  15 miunter efter han bedyrat sin kärlek så loggar han in och flörtar med andra...Och det får mig att känna mig så, jag vet inte snälla hjälp mig att sätta ord på dessa känslor??!

Till dig som skrev ovan att han kanske bara är ute efter vänner. På hans profil stod det att han är singel :( 
  • Bingo
    Anonym (Ledsenfru) skrev 2013-01-20 02:00:02 följande:
    ...Och det får mig att känna mig så, jag vet inte snälla hjälp mig att sätta ord på dessa känslor??!

Hej ts

Det du känner är oro, besvikelse, irritation, ledsen, nedstämd, olycklig och utmattad

När dina behov är tillgodosedda så kommer du känna dig avslappnad, glad, hoppfull, inspirerad, lycklig, optimistisk, road, tacksam, tillfredsställd, trygg och upprymd.    
  • Anonym (ungefär)

Min sambo är medlem på allehanda dejtingsidor och han vet inte att jag vet.
    Första känslan första gången jag såg det var att jag blev kall, sen varm och till sist alldeles tom.
    Känns dessa känslor bekanta?

• Oliversthlm
    Hej!
    Jag har två frågor om match (datingsiten)
    När man tittar på en profil så står det vid bilden hur länge sedan den var senast aktiv tex aktiv de senaste 24 timmarna. 
    Jag undrar om det kan vara så att de står som aktiva pga att de läst och tagit bort ett meddelande/avisering de fått i sin mail som är kopplad till matchkontot UTAN att de har loggat in i sin profil på match.com.
    När två profiler har skickat meddelanden till varandra på match och den ena profilen tar bort sin profil från match kommer då ?konversationen? att försvinna?
    Oliver
Svar på tråden Otrogen på match