• Tainted

Solarium, är man helnäck då eller?

Tänkte passa på att sola lite solarium medans dottern är på simskola men hur funkar det egentligen, solar de flesta helnäck eller kör de flesta med underkläder på? Aldrig gjort detta innan så har ingen koll på hur folk brukar göra :)

• Svar på tråden Solarium, är man helnäck då eller?
  • lovely89

huden på brösten är känsligare så jag solade första gångerna med string och bikini halva tiden och halva tiden solade jag utan. Sen efter ett par gånger när man byggt bränna så solar jag näck.. 

• swedishgirl

har hört många som solar i bikini/underkläder, själv solar jag dock alltid näck då jag inte vill ha fula linjer efter bh o trosor.

• lyckligmamma87

Hel näck el string med ner rullat vid venusbenet

• Indianica

Jag solade med trosor, men brösten är ganska känsliga märkte jag, så hade jag solat fler gånger hade jag nog tagit på en bikini.

• blomman07

Solar i de minsta trosor jag kan hitta. Dels för att jag tycker det känns lite olustigt att ligga helt naken (ja, jag vet skillnaden är minimal men det är känslan) och dels för att jag vill ha någon rand att kolla på, så att jag ser att det händer någonting. Man blir lätt blind annars och tror att man måste sola mer än vad man kanske egentligen behöver.

• Tainted

Känner också att jag vill ha något att jämföra med, se efter några veckor om det hänt något eller om man är "hemmablind". Så det blev minimalaste trosorna :)

• nomina

inte för att ja solar speciellt ofta, men om/när ja gör e ja alltid näck :)
    man vill ju inte ha fula kanter när man ändå inte "måste" ha de 

• swedishgirl

Jag solar alltid näck, men ser skillnaden ändå eftersom jag har navelpiercing, så översta kulan täcker ju för ett litet runt ställe liksom som man kan se om man bara skjuter upp piercingen... :)

• Tainted

Efter 10 st 12minuters pass, blir man sommarbrun då eller? Har betat av 2st nu iaf, ser ingen skillnad alls egentligen när jag kollar mig i spegeln men tittar man vart stringen sitter så är det ju ändå en liten rand :)

• Peter37

Detta är ett problem för mig som kille..jag vill inte ha string,har testat att sola naken,men värmen gör mig lite små sugen..skumt?..så "den" reser sig...vill inte ha ngn bränna där...vad ska jag ha?boxer blir det för mkt som inte får sol...får väl tejpa den ..
    tips...

• lyckligmamma87

En strumpa (ren) där kan du lägga snoppen o pungen i......

• Josse112
    Peter37 skrev 2013-02-10 12:39:04 följande:
    Detta är ett problem för mig som kille..jag vill inte ha string,har testat att sola naken,men värmen gör mig lite små sugen..skumt?..så "den" reser sig...vill inte ha ngn bränna där...vad ska jag ha?boxer blir det för mkt som inte får sol...får väl tejpa den ..
    tips...
    Du får ha en liten piska på fingret och slå till och ryta "plats!" när den reser sig Skrattande
  • Peter37
    lyckligmamma87 skrev 2013-02-10 14:05:06 följande:
    En strumpa (ren) där kan du lägga snoppen o pungen i......
    haha..ska testa
  • Peter37
    Josse112 skrev 2013-02-10 14:19:34 följande:
    Du får ha en liten piska på fingret och slå till och ryta "plats!" när den reser sig Skrattande
    Risken finns att den står ännu styvare då...
  • Rikard

Man har väl små svarta glasögon på sig, trodde jag. Då är man ju inte helt naken.
    Säger han som aldrig solat i solarium.

Svar på tråden Solarium, är man helnäck då eller?