Singlar, hur kommer ni i kontakt med motsatta könet?
Jag är en kvinna på 34 som blev singel för nästan ett år sen. Sen dess har mitt sociala liv varit rätt öken. Har ju lite gamla kompisar kvar, men alla är sambos och de flesta har barn. Jag känner alltså inga singlar!
Det händer väl kan få med dem ut på restaurang nån gång då och då, men då blir de ofta trötta vid 23 och vill gå hem... Själv vill jag ju ta chansen och träffa lite nytt folk, gärna killar. Har väl nån enstaka gång lyckats tjata med dem på en öl efter middagen, men då måste jag som sagt verkligen tjata.
Är medlem på lite olika dejtingsajter också, men nä, har inte hittat nån där som faller mig i smaken. Sen är det inte särskilt socialt att bara sitta framför en dator och maila. Jag vill ut och ha lite kul också...!
Har försökt hitta lite singlar via olika hobbies också, men det verkar mest vara äldre män som engagerar sig (inget för mig).
Jag behöver alltså tips på hur man kommer i kontakt med det motsatta könet och får ett socialt liv i min ålder. Under 30 hade jag inga problem med det alls, men det har alltså ändrats sen mina vänner skaffade sig andra levnadsförhållanden. Det känns som att jag kommer förbli singel om jag lever såsom jag gör nu... Hittar ju liksom inga intressanta singelkillar i den åldersgruppen jag dras till eftersom det inte finns nån naturlig mötesplats.
Hur gör ni andra som är singlar i min ålder???