Hur hantera störande granne??
Har ett problem sen flera år tillbaka. En pojke som idag är 8 år och som bor precis över mig har föräldrar som det är något allvarligt fel på misstänker jag.
Det började när han lärt sig gå typ. Han får vara uppe hur länge han vill och man kan därför höra honom springa fram och tillbaka och hoppa på mitt tak sådär klockan 2-4 på natten. Han är en extremt energisk kille och har inga hämningar. När jag och en tjejkompis en gång var på hans förskola för att hämta min kompis lillebror så kom han fram till mig då han är extremt kontaktsökande. Han ställde sig mitt emot mig och tog tag i mitt skärp vilket jag såg som en väldig lustig situation och jag förstod att han ville mig någonting. Och sen slänger han ur sig "kan jag få se din snippa?". Han var 5 år då och borde veta bättre??
Han har av någon anledning hakat upp sig på mig, vi åker ungifär buss samma tid på mornarna och då ska och skrika på mig, sitta bredvid mig och bla bla och det har varit helt okej även om det är ansträngande.
Men nu har han även börjat ringa på min dörr varje eftermiddag. Rycker i handtaget och varje gång man öppnar står han där med en glass och har sin pappa i bakgrunden som ser ut som ett fån. Han bara står där och flinar och försöker tränga sig in hos mig. Han har även gjort samma sak när mina föräldrar öppnat dörren.
Han har fortfarande udda sovtider och hans mamma kan stå i hissen med en dagen efter och säga att "ja, det blev sent igår och titta på sin son". Jag undrar om inte båda hans föräldrar lider av något. Vad är gränssättningen? Det är rätt frustrerande och har hört hur han jagat andra människor också. I
I sommras hände även enn incedent då jag och en tjejkompis låg vid en äng (där många solar) i bikini. Då kommer den här pojken som då måste sätt oss och typ mer eller mindre kastar sig över mig då han vill se mina bröst. Killen va ju vid det tillfället 7 år och kan ju inte misshandla honom. Och hans föräldrar tillät det också och bara stod och såg generade ut.
Han har även nu fått småsyskon och när man träffar dom på ica så kan de barnet ligga på golvet och skrika tills mamman går och betalar en glass och räcker hen så allt är bra igen. Det uppfostrar två monstren men han stör mig.
Vad ska jag göra+??