Maktlös!!
Hej! Vi är 40 o 48 år har en 4-årig son tillsammans o mina känslor är helt slut efter ett 5-årigt förhållande där jag tagit mest ansvar förutom n det gäller städningen i hemmet. Jag är oxå egen företagare i uppbyggnadsfas då ja inte bidrar m så mycket pengar till hushållet vilket han var inställd på, jobbar extra f att göra vad jag kan, han e ändå inte nöjd. Han jobbar 2-skift på ett kallelser vilket e ett väldigt tufft jobb. Sonen älskar verkligen sin pappa o nu hotar pappan m att inte träffa sonen på väldigt länge eller kanske inte alls. Detta gör mig galen, ledsen,maktlös o förbannad. Har sagt åt honom att det inte är mig han straffar utan vår son. Hur ska jag få honom att förstå att hans ansvar f vår sons välmående inte slutar m att vu delar på oss ! Hans egna biologiska pappa har aldrig brytt sig om honom, han har dock haft en man son stått vid hans mammas sida sen han var ca 8 år gammal som betyder mycket f honom. Jag vill verkligen inte dela vardagen m honom längre m n han säger så här kan jag känna att jag måste bo kvar med honom f sonen skull. Vad är skillnaden på det eller att bli Prostituerad? Vad gör man inte f sitt barn? Kan jag tvinga honom på ngt sätt eller det handlar bara om hans goda vilja? Hjälp oss!!!