• Pagge

Mår katastrof!!!!!!!!!

Kl 05.30 ringer klockan. Har inte jobbat heltid sedan i april (hemma med dotter), kommer tillbaka till ett arbete där jag blivit illa behandlad. Förmodligen kommer den nya tjänsten göra så att jag får ont igen.
    Dottern brukar sova till kl 8, nu måste jag väcka henne tidigt, tidigt. Första riktiga "heldagen på dagis" för henne, 06.30-16.30. Kommer jag att hinna till jobbet i tid, kommer jag att hinna hämta på dagis i tid?
    Kommer jag få några svar på de jobbansökningar jag skickade iväg igår?
    Sover knappt efter strulig separation, kommer förmodligen inte sova ngt i natt heller? Vägrar bryta ihop på jobbet imorgon som jag hatar!

Skriv gärna något upplyftande...är väldigt ledsen och mår dåligt fysiskt och psykiskt:(

• Svar på tråden Mår katastrof!!!!!!!!!
  • lotus01

Känner igen mig... Försök att boxa in de olika sakerna i små lådor uppe i huvudet. Fokus på en bit i taget. Bara nuet. Steg 1: du ska upp tidigt o lämna på dagis. Det klarar du! När du gjort det är det nästa box: jobbet. Osv. Kämpa! Du kan! Känn dig nöjd för varje steg. Oroa dig inte för sådant du inte kan påverka just nu. Kram!

• Cecilia86

Oj oj.. Låter inte roligt! En tanke kan iaf vara att det inte varar för evigt och att du ju söker ett annat jobb och förhoppningsvis snart kan få ett som du trivs med istället.. Tänk också på att du kommer att få mer pengar om det känns bra.. Och att du förmodligen somnar gott/lättare imorgon efter en så lång dag.. :) 

• Pagge

Tack för tips... Hoppas jag somnar om:)

• Milivi

Är i samma läge som du, HATAR mitt jobb! Försöker se ljusglimtarna i mitt liv dock.

Har ett jobb.
    Har friska barn.
    Har mått dåligt innan i livet och det har alltid löst sig.
    Jag är frisk.

Ja, det finns massa mer saker jag har att vara glad för... Jobbigt att hata sitt jobb bara. Ta hand om dig. Allt löser sig alltid till det bättre om man vill det.

Kram

• Pagge

Dålig karaktär här...blev hemma ändå. Sovit 1h.
    Pallar inte.

• Tååtan

Usch! Känner verkligen med dig!! Hatade mitt förra jobb så mycket! Kräktes varje dag i bilen påväg till jobbet. Grät mig till sömns och var fast! En dag gick jag bara. Tog på mig skorna, ut genom dörren och såg aldrig tillbaka. En läkare sjukskrev mig för utbrändhet och såg till att jag fick hjälp med att hantera all ångest för mitt arbete. Idag har jag världens bästa jobb!

Svar på tråden Mår katastrof!!!!!!!!!