• Lynxs

    varning för olga rönnbergs mammafitness

    Hej! Jag vill bara skriva ett inlägg om detta då jag är väldigt ledsen och besviken. Jag, och flera andra som haft kontakt med varann på facebook har varit väldigt peppade och förväntansfulla inför att få använda tjänsten PT ONLINE med Olga Rönnberg. Vi har alltså betalt pengar för att få ett INDIVIDUELLT kostschema och träningsschema. Nu borde min period som jag har betalat för startat för några dagar sedan och trots att jag försökt få tag på OLGA så har jag inte fått något svar. Jag är så besviken då jag så länge kämpat med vikten och träningen och inte har så mycket pengar, har lagt ner pengar på att få den här hjälpen. När jag pratat med andra som betalt för den här tjänsten har det visat sig att många fått sitt kostschema ibland tre veckor in på perioden, och man betalar för 35 dagar, vilket betyder att nästan all tid är slut! Vilket i sin tur leder till att många har betalt för en månad till för att hinna få någon feedback alls. Nu vet jag inte om jag varit naiv men att hon svarar på den här kritiken som hon fått av andra med att "mina övningar finns i min blogg, titta där" eller liknande så känns det så hemskt eftersom jag inte betalt för att titta på hennes blogg, utan för att få ett individuellt schema som passar mig, och feedback till det jag gör. Hur ska jag veta hur jag ska äta? Det jag har fått är en inköpslista, men inget kostschema. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra och hoppas att det här får er andra att tänka både en och annan gång innan ni anlitar henne, jag har andra mammavänner som tagit hjälp av andra personliga tränare som redan INNAN perioden börjat skickat ut sådant här som förberedelse. Jag har läst att många är nöjda, och det är hur bra som helst. Men vi som inte får det vi betalat för är INTE det. Ni som är och var i den här situationen som mamma och som vill komma i form igen vet hur mycket sådant här betyder. Sådär, hoppas detta har varit till någon nytta!

  • Svar på tråden varning för olga rönnbergs mammafitness
  • rosyposy

    Jag tycker faktiskt att du ska reklamera ditt köp. Hon har inte uppfyllt sin del av avtalet.
    Krånglar hon så anmäl till Allmänna reklamationsnämnden.

  • starchick

    Jag anmälde mig och skulle börjat 15 nov. 35 dagar. Först efter att jag hade betalat fick jag veta att nåt matschema fick jag inte förrän 1 vecka senare. Första veckan skulle dom bara kolla hur jag åt. Träningsschemat skulle jag få först när 2 hela veckor hade gått. Detta för att jag var tvungen att få ordning på maten först. Hon är säkert jätteduktig men jag ville ha hjälp från dag 1, både med mat och träning. Inte mycket tid kvar när man väl fått sina scheman och det är väl det som är meningen, att man ska köpa en fortsättning... Jag fick iaf mina pengar tillbaka. Betalar inte för att få hjälp typ hälften av tiden man betalat för. Som att köpa ett gymkort men du får inte använda maskinerna de första två veckorna....

  • Odit

    Hade Olga som pt i 3 månad för min del fungerade som det va lovat...men jag tyckte hon va så spydig och lite otrevlig faktiskt. ...Hade jätte svårt för henne.

Svar på tråden varning för olga rönnbergs mammafitness