• Anonym (:-/)

Vårt förhållande förstörs av att han har för stor penis!

Han var min första pojkvän och jag trivdes aldrig med sexet. Det gjorde ont även efter att jag inte var oskuld längre, och det gick aldrig att ha spontant sex utan man fick lirka in den långsamt låååångsamt trots att jag var våt. Ändå gjorde det ont. Bara ett fåtal ställningar går bra. Får jag orgasm kan jag inte fortsätta för det gör ont och svider. Fick till slut svårt att bli våt eftersom de alltid gjorde ont. Har ändå tänkt att sex ska vara så här tills vi testade en trekant.

Hjälp vad bra sex det var! Den andre killen hade mycket mindre än min pojkvän och det var så skönt! Jag kunde knipa om den, den gled in i mig utan minsta svårighet eller problem och jag var knappt ens våt, bara lite. Inget ont, inget krångel. Alla ställningar gick bra! Det var supersuperskönt.

Min pojkvän märkte nog att jag gillade det för nu vill han inte ha mer trekant och det kan jag förstå. Men hjälp, vad ska jag göra? Jag älskar min pojkvän men fantiserar bara om att ha sex med mer (som jag nu har förstått det) normalstora penisar. Har helt tappat lusten till sex med min pojkvän Vad ska jag göra? Han kan ju inte få mindre direkt

• Svar på tråden Vårt förhållande förstörs av att han har för stor penis!

Jag vet, men jag älskar honom och han älskar mig. Jag har aldrig träffat någon som jag har klickat så bra med mentalt och emotionellt. Vi har varit ihop i många år, inget jag vill kasta bort heller... Kan man inte träna upp sig till att bli större eller att gilla stora penisar på något sätt? :-/ Varför vänjer jag mig inte?

• YummyMami
    Anonym (:-/) skrev 2013-01-22 19:24:01 följande:
    Jag vet, men jag älskar honom och han älskar mig. Jag har aldrig träffat någon som jag har klickat så bra med mentalt och emotionellt. Vi har varit ihop i många år, inget jag vill kasta bort heller... Kan man inte träna upp sig till att bli större eller att gilla stora penisar på något sätt? :-/ Varför vänjer jag mig inte?
    Föda några barn kan ju göra sitt? Kanske, inte säkert, vissa blir till och med tajtare av det för något möbleras om där nere. 
  • Haskel
    Jag och exet hade det här problemet. Hon fick ont pga jag var för stor. Största problemet var att jag ganska ofta stötte till livmordertappen, vilket gjorde väldigt ont. Men med tiden verkade det som om hennes underliv anpassade sig. Oavsett ställning kände hon aldrig minsta smärta/obehag.
    YummyMami skrev 2013-01-22 19:28:22 följande:
    Föda några barn kan ju göra sitt? Kanske, inte säkert, vissa blir till och med tajtare av det för något möbleras om där nere. 
    Jag har fött barn men det hjälpte inte verkar det som :-/
  • Coccolina

Glidmedel och ordentligt förspel... det är mitt tips... och att kanske köra med dildos... går ju att dels sakta men säkert öka storlek... finns de som även har en upp pumpnings mekanism... så man kan töja och vänja sig...

Finns de som kan få upp 1-2 nävar där nere..... för att inte tala om att då ut en bebis Så tror att med rätt hjälpmedel så skall det gå!!

Och ja kom ihåg knipövningar. Ju bättre kontroll du har där nere desto lättare är det att kontrollera det.... även hur du skall slappna av mer    

I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
    Haskel skrev 2013-01-22 19:31:14 följande:
    Jag och exet hade det här problemet. Hon fick ont pga jag var för stor. Största problemet var att jag ganska ofta stötte till livmordertappen, vilket gjorde väldigt ont. Men med tiden verkade det som om hennes underliv anpassade sig. Oavsett ställning kände hon aldrig minsta smärta/obehag.
    Det låter som att du hade för lång, då är det lättare tänker jag, för då kan man låta bli att sticka in hela. Min pojkvän har för tjock. Den är normallång men så tjock Det är så stor skillnad på hans penis och den andre killens att det nästan inte ser ut att vara samma organ.
  • Haskel
    Anonym (:-/) skrev 2013-01-22 19:36:42 följande:
    Det låter som att du hade för lång, då är det lättare tänker jag, för då kan man låta bli att sticka in hela. Min pojkvän har för tjock. Den är normallång men så tjock Det är så stor skillnad på hans penis och den andre killens att det nästan inte ser ut att vara samma organ.
    Visserligen var nog just längden störst problemet för oss. Men det jag menade var att hon vande sig/blev längre om man kan säga såGlad. Det var inte jag som inte "körde hela vägen" eller vad man ska säga. Tror det är likadant om han känns för stor i övrigt. Tror ditt underliv anpassar sig så småningom. Hur länge har ni varit tillsammans?
    Haskel skrev 2013-01-22 21:01:49 följande:
    Visserligen var nog just längden störst problemet för oss. Men det jag menade var att hon vande sig/blev längre om man kan säga såGlad. Det var inte jag som inte "körde hela vägen" eller vad man ska säga. Tror det är likadant om han känns för stor i övrigt. Tror ditt underliv anpassar sig så småningom. Hur länge har ni varit tillsammans?
    I många år tyvärr...
  • Haskel
    Anonym (:-/) skrev 2013-01-22 21:09:00 följande:
    I många år tyvärr...
    I det här fallet var det lite syndFlört. Då detta borde kännts bättre efter några månader. Då vet jag faktiskt inte vad jag ska föreslå, eller om jag har några råd. Jag hör av mig om jag kommer på något. Hoppas det ordnar sig för er.
  • Anonym
    Hur gammal är du? Coolt att fortfarande vara ihop med sin första pojkvän :) Hur gamla var ni när ni träffades?
    Anonym skrev 2013-01-23 14:02:14 följande:
    Hur gammal är du? Coolt att fortfarande vara ihop med sin första pojkvän :) Hur gamla var ni när ni träffades?
    Vi var 16 när vi träffades Nu är vi 30.
  • Anonym (Dr Phillipa)
    Anonym (:-/) skrev 2013-01-22 21:09:00 följande:
    I många år tyvärr...
    Om man skriver "tyvärr" där så kanske det är dags att gå vidare. 

• Mannen 58

Att det kan göra ont om den är för lång det förstår jag men att den skulle vara så tjock och grov så att det inte funkar tycker jag låter märkligt. Slidan är ju så töjbar att bebisar med ett huvudomfång som är bra mycket större än en penis kommer ut.

• Anonym (DUMPA?)
    YummyMami skrev 2013-01-22 19:15:01 följande:
    Dumpa? Menar det finns kvinnor med möss stora som hästar där ute, han kanske borde finna en sådan? Samlivet ska ju inte vara plågsamt, helst. 
    Skitbra tips "Mami"...glidmedel var min första tanke!
  • Tretton

Mannen 58: eh, ja, bebisar kan kommma ut genom underlivet men det gör helvetiskt ont och ofta går man sönder. Bara för att det går betyder det inte att det är skönt.

• YummyMami
    Anonym (DUMPA?) skrev 2013-02-01 09:48:35 följande:
    Skitbra tips "Mami"...glidmedel var min första tanke!

O men guuu, tror du verkligen inte Ts har provat detta under 14 ÅÅÅR som de har varit ihop??
    Livet liiivet, varje dag något nytt, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
Svar på tråden Vårt förhållande förstörs av att han har för stor penis!