Vårt förhållande förstörs av att han har för stor penis!
Han var min första pojkvän och jag trivdes aldrig med sexet. Det gjorde ont även efter att jag inte var oskuld längre, och det gick aldrig att ha spontant sex utan man fick lirka in den långsamt låååångsamt trots att jag var våt. Ändå gjorde det ont. Bara ett fåtal ställningar går bra. Får jag orgasm kan jag inte fortsätta för det gör ont och svider. Fick till slut svårt att bli våt eftersom de alltid gjorde ont. Har ändå tänkt att sex ska vara så här tills vi testade en trekant.
Hjälp vad bra sex det var! Den andre killen hade mycket mindre än min pojkvän och det var så skönt! Jag kunde knipa om den, den gled in i mig utan minsta svårighet eller problem och jag var knappt ens våt, bara lite. Inget ont, inget krångel. Alla ställningar gick bra! Det var supersuperskönt.
Min pojkvän märkte nog att jag gillade det för nu vill han inte ha mer trekant och det kan jag förstå. Men hjälp, vad ska jag göra? Jag älskar min pojkvän men fantiserar bara om att ha sex med mer (som jag nu har förstått det) normalstora penisar. Har helt tappat lusten till sex med min pojkvän Vad ska jag göra? Han kan ju inte få mindre direkt