Känns som jag inte klarar av jobbet
Hej! Kanske är ett lyxproblem iofs. Men har en hög utbildning och har jobbat i 3 år nu, varav 2½ på ett annat företag än där jag är nu, jag har en tjänst som jag trodde att jag ville ha, helt ok lön, bra förmåner, har en bra chef och hyffsat bra kollegor. Men har på senaste tiden känt att jobbet är för svårt, jag hänger inte med när jag får vissa typer av arbetsuppgifter och skäms så grymt mycket när det visar sig att jag inte kan. Jag borde ju kunna mycket bättre! Det känns som jag inte presterar tillräckligt bra. Jag har fått ansvarsområden som jag har visat att jag inte klarat av och det har bara blivit soppa av allt.
Dessutom kan jag bli helt apatisk framför skärmen och få panik över att jag bara sitter och aldrig kommer fram till någonting. Jag undrar om jag har valt rätt karriärsbana, funderar ibland på att skita i allt och köra truck istället...
Jag orkar inte lära mig heller, på jobbet har jag inte tid att lära upp de här basala sakerna som borde sitta. Hemma är det fullt upp med barn som ska tas om hand och hus det ska byggas på (vilket däremot är roligt).
Hur ska jag göra för att förbättra situationen? Känns som jag bara gör fel, att jag inte lever upp till allas förväntningar. Kan inte svika min familj heller då vi är beroende av mitt jobb som dessutom ger oss en bil som vi måste ha. Eller måste och måste, jag är så himla prestigefull att jag gärna vill ha en ny bil... :S