• Aria

    Munk peppar

    hej nu har jag köpt in munk peppar droppar men jag undrar när man ska börja, alla säger ju olika vissa säger att det funkar när som andra att det ska tas på mensdag 1 men om man inte har mens då och det är därför man påbörjar dem när ska man börja med dem?

  • Svar på tråden Munk peppar
  • Aria

    det ska tydligen stimulera hormonbalansen i kroppen och är bra för de som har pco och ingen ÄL eller oregelbunden mens och ÄL, i tyskland skriver tydligen läkarna ut det innan man påbörjar någon hormonbehandling och det är många som fått regelbunden mens och Äl av dropparna och blivit självgravida efter år av hormonbehandlingar och ivf så jag tror det ökar kroppens egen fertilitet

  • Singoallaa
    Aria skrev 2013-01-23 15:01:23 följande:
    det ska tydligen stimulera hormonbalansen i kroppen och är bra för de som har pco och ingen ÄL eller oregelbunden mens och ÄL, i tyskland skriver tydligen läkarna ut det innan man påbörjar någon hormonbehandling och det är många som fått regelbunden mens och Äl av dropparna och blivit självgravida efter år av hormonbehandlingar och ivf så jag tror det ökar kroppens egen fertilitet

    Jaha. låter ju kanon! Tack för svar! Önskar dig lycka till och prova några månader! Själv äter jag vitamin tabletter just utformade för att man ska få i sig alla vitaminer, mineraler och antioxidanter kroppen behöver inför en graviditet. Dyra men men.
Svar på tråden Munk peppar