Jag:Har du gett ut mitt nummer till .... ?
Hon: nej det har jag inte!
Jag:Sa du inte till ...., att jag inte ville bli spådd längre?
Hon:jo men hon ville väl kontakta dig och säga själv. jag har inget med det att göra!
Jag:Okej ! men när jag sa att jag inte ville, varför inte bara accseptera att jag inte ville bara ! Jag vill inte ha något med henne att göra i alla fall !
Hon:ok ha inte det då
Jag:Nej ska jag inte! Åhh så störande att inte folk kan lyssna på än bara..
Hon:mhm
Jag:Dricker du och .... idag med eller?
Jag:Va kort du är mot mig ?? Inte du som ska va sur i alla fall !!
Hon:ja är inte sur.. du surar och jag har inte med det att göra därför är jag kort.
Jag:Can I call?
Jag:Om du inte är aldeles för upptagen förstås?
Jag: :)
Hon:jag har inte tid.
Jag:Ok
Jag:Du har aldrig tid nu för tiden..
Jag:Men jaja.. Hör av dig när du har tid då, så får vi se om jag har tid då !
Jag:Känns inte som du vill lösa saker !! Känns bara som du är upptagen med att dricka! Men ja du, vi hörs väl..
Jag:Jag har inte tid, är lite samma sak som att du är sur! Om du hade velat re ut, eller prata. Så kanske du hade skrivet: jag har tyvärr inte tid, men vi kanske kan höras sen ????
Jag:Något sånt ja!
Hon:jag dricker exakt hur mycket jag vill och med vem jag vill! jag är vuxen nog att ta mina egna beslut!! du pratar precis som om jag vore din jävla flickvän..det är jag inte!! fatta det
Jag:Och nu kommer väl säkert snart, att vi inte ska va vänner också..
Hon:en annan sak om .... säger så: det känns som att väljer drickat före mig för dem är ihopm
Hon:till ... alltså
Jag:Jag vet att du inte är min flickvän, tack och lov! Hade aldrig accseperat att min partner druckit jämt!
Jag:Jaha och? Jag skiter väl i deras problem!!
Hon:aha men det gör inte jag. evelina är min vän så har hon problem så ställer jag upp på henne.!
Jag:Det ända jag blev ledsen för igår, va när du sa "det gjorde inte mig något att det blev tisdagen" känns som supandet går före allt!
Jag:Ja? Vad har jag med .... att göra då?
Jag:Du behöver inte berätta om saker om henne för mig! Nej absolut inte ????
Hon:snälla du ge dig ..måste fan få umgås med mina vänner utan att du ska börja tjaffsa!
Jag:Ja!!!! Men gör du det!
Jag:Men en sak som är säkert!! Kan aldrig bestämma något med dig, för då kanske du blåser av!!
Hon:näää men låt mig vara med mina vänner! fan blir du svartsjuk eller
Jag:Så på det planet, kan man inte lita på dig!!
Jag:Nej!! En gång erkände jag att jag var det! Men nej! Va du med dina vänner!
Jag:Jag vet bara en sak!! Men den håller jag för mig själv!! Säger den inte här i alla fall!! Kanske när vi ses någon gång!
Jag:Känns som vi är så nära the end of! Och det vill inte jag. Saknar dig jätte mycket ibland ju! Speciellt när man kollar på bilder, då påminns man om hur mycket man saknar tjejen!
Jag:Men sen gillar jag ju inte vissa saker. Speciellt inte om man bestämmer något, och så går vännen och super istället. Och vet du vad det värsta är? Det här är inte första gången, och antagligen inte sista heller! Men men. Antar att antingen får jag lära mig att leva med det, att det kan hända.. Eller så kan vi inte va vänner helt enkelt..
Jag:Känns bara som jag har dem valen..
Hon:snälla ge dig för helvete ! du är inte min partner och kommer ALDRIG bli det heller.. jag lever mitt liv och sköter mitt på mitt sätt.. sköt ditt iställetoch sluta lägga dig i mittliv för fan
Jag:Jag vet en sak i alla fall! Om jag skulle mista dig som vän.. Så skulle jag sakna tjejsnacket, och våran fina vänskap framförallt ?
Jag:Ja! Men när det går ut över mig, klart jag blir ledsen då!! Förstår du inte det ??
Hon:sluta skriv nu jag har kul med .... så låt mig vara.
Jag:Ja men sitt där och sup då, och förstör era liv! Jag ska inte störa!!!
Jag:Och ja om det är så!! Så jag ska aldrig mer störa dig!!!
Jag:Fy du är så taskig ..... !!!!!
Hon:tror du att jag ska sitta och smstjaffsa med dig hela dan tror du jävl igt fel!
Hon:låt mig göra det låt mig va skriv inte mera då eller ska jag behöva spärra ditt nummer!
Jag:Oj! Men .... , börjar bli mörkrädd för dig!! Så här brukar du inte vara!
Jag:Och förresten heter det Facebook chatt, inte sms!
Jag:Nu tänker inte jag skriva mer i alla fall !
Hon:nej du gör mig förbannand låt mig vara nu då! annars blir det bara värre!
Jag:Vill inte bråka!
Hon:ne snälla gör inte det jag blir bara förbannad!
Jag:Ja, och du tror inte jag blir!
Jag:Säger bara det.. Hm ja hm..
Jag:Vet inte vad jag ska säga..
Hon:säg ingenting för ihelvete jag orkar inte läsa dina sms nu. det är bara skönt om du slutar skriva!
Jag:Det heter inte sms ..... !!
Jag:Tycker du är lite väl barnslig ibland ! Som nu kanske ????
Hon:jag skiter väl i vad det heter låt mig va nu eller fattar du inte vad jag skriver!!!
Jag:Ja men sitt där och sup då!! Verkar ju va din favorit hobby!
Jag:Ångrar allt jag skrivit! Känns så barnsligt och så omoget!! Sådan vill inte jag va i alla fall! Jag vill bete mig moget!
Hon:Ångrar allt jag skrivit! Känns så barnsligt och så omoget!! Sådan vill inte jag va i alla fall! Jag vill bete mig moget!
Hon:det är väl du som är trögtänkt du fattar ju inte vad jag skriver. sluta nu för jag vill ha kul med min vän nu! så låt mig ha det! ja för det är fan mycket roligare och sitta och supa än att chatta med dig hela kvällen ge dig nu för ihelvete!! om du är så rastlös så städa din lägehet!!
Jag:Men om du har lust någon gång, kan du ju höra av dig! För nu tänker inte jag säga något mer! Vi får prata när båda är nyktra, och inte på det här sättet! Inte så här! Face to face, känns ärligast så ja!!
Jag:Jag är inte rastlös .... ! Du är inte alls så snäll! Hoppas du inte säger om min lägenhet. Och sådant som jag sagt till dig i förtroende!! Så pass mycket litar jag på dig i alla fall!
Hon:jaså super du med?
Jag:Nej det gör jag inte! Det skulle aldrig falla mig in, och det vet du!!
Jag:Om det hade sett ut som jag velat. Kanske jag hade haft barnen nu. Jag önskar, jag önskar att den drömmen någon gång kommer bli sann! För det är både en önskan och en dröm!! Tänk vad glad och överlycklig jag skulle vara då!!
Ny tid
Jag: Hej :)
Ny dag:
Jag:Ska vi strunta i att vara sura på varandra och i konflikten eller? Den här gången så var det inte jag som gjorde fel ! Tänk dig för nästa gång du säger något bara. Det sårar mer än det gör nytta.. Men jag kan i alla fall förlåta dig, och strunta i detta, för den här gången. Orkar inte med massa bråk och konflikter hit och dit. Eller att bli av med en vän, bara för detta. En löjlig liten konflikt. Jag kan stryka ett sträck över detta, frågan är om du kan?!
Jag: <3
Jag:Saknar ju tjejen ????
Jag:Behöver dig, sötis! Och ..... med ju ???? Puss på er sötisar !!
Ny tid
Jag:Nu vet jag !! Jag brukar alltid ställa upp för dig när du behöver mig! Men nu vet jag!! Trodde vi va vänner ? vänner finns alltid där när man behöver dem!! En äkta vän alltså!! Tänk jag trodde man tjänade på att va en medmänniska, och va trevlig och så!! Men tydligen inte!! Men det värsta av allt är att jag trodde jag hade en vän. En vän som alltid funnits där, och en som jag trodde att jag hade när det var som mest kämpigt, i livet. Visst ska man inte ta sina vänner föregivet, men ibland kanske man gör det ?
Jag:Ångrade mig precis när jag skrivit detta!! Förlåt!!
Jag:Men mår inte så bra just nu..
Hon:vafan är det du säger? som om jag aldrig ställer upp för dig? detta är ju bara tjafs du vill ju bara ha uppmärksamhet nu!
Hon:terra någon annan jag är bakfull tillsammans med min vän!
Jag:Det ända jag ville och vill, är att bli sams med dig!!
Hon:ne för du ska bara bråka igen.
Jag:Men du sträckte inte ut handen den här gången och det svider ska du veta
Hon:du bråkar med mig jämt. jag orkar inte det längre.
Jag:Nej!! Jag vill bli vän med dig
Hon:jaha.
Jag:Men tro inte det då
Jag:Nu är jag så trött på dig
Hon:ja det är ju bara jag slm gör fel
Hon:ja men sluta skriv till mig då det är väl inget mer med det...
Jag:Sitt där då och sup och sup och sup och förstör ditt liv då!! Ja men gör det då
Jag:Det är det ända som verkar involvera ditt liv just nu!! Förstår inte det..
Jag:Hur det kan va så roligt att förstöra sitt liv med att dricka !!!
Jag:Du förstår ju inte att jag bara vill dig väl...
Hon:hur ser ditt liv ut då?? boring!
Jag:Ja jag vet det ....
Jag:Varför tror du jag är ledsen idag... Som om du brydde dig..
Jag:Känns bara som det är ..... och ..... som gäller!
Jag:Du kan ju inte prata i tfn när hon är hos dig i alla fall!! Inte med mig i alla fall
Jag:Känns inte som jag är värd något för dig. Ibland kanske..
Jag:Du betyder något för mig i alla fall.. Ganska mycket!! Inte för att det betyder något nu då, men ändå ????
Hon:hallå jag jar fler vänner jag måste väl kunna umgås med dom också dåååå!! du är så kävla avudsjuk eller vafan låt mig va.
Hon:www.svartsjuk.com
Jag:Ja?? Har jag sagt något annat eller? Men tycker det är konstigt att du inte kan prata i telefonen, när ...... är där..
Jag:Tycker du är taskig när du säger sådär.. Speciellt när du vet att jag inte mår bra.
Jag:Men där får man för att man ställer upp..
Hon:ja det är så synd om dig! ja precis för att nan alltid ställer upp ja.
Jag:Offrar tom min borste för dig, för du tycker om den! Då har du fått ha den. Men där får man för det.. Skit!
Jag:Har inte sagt att det är synd om mig.. Skärp dig ..... !! Du är inte alls snäll mot mig nu..
Hon:fan vad löjligt! hahahahahah jag offrar tillochmed nin borte för dig! du tog ju hit den själv.
Jag:Är detta vad jag betyder för dig? Är det så här du behandlar vänner, DINA vänner som mår dåligt eller?
Hon:fan vad gråtbebis du är
Hon:du kan få tillbaka borsten..öhöh
Jag:Jag är ingen gråtbebis! Sluta nu!! Du är så jävla taskig!!!!!
Jag:Rent utsagt!
Hon:du är då jävla jobbig rentutsagt
Jag:Känns som du skiter i mig, och i, om vi är vänner eller inte.. Känns inte som jag betyder något just nu för dig!
Jag:Tack ..... , tack!
Hon:du säger ju samma sak helatiden! dramaqueen
Hon:varsegod det var så lite så. alltid lika kul att kunna hjälpa och uppmuntra andra.
Jag:Ska du sluta upp och vara taskig?
Jag:Och ska vi lägga ned överhuvudtaget eller?
Jag:Jag tänker i alla fall inte bråka..
Jag:Jag behöver dig ..... ? orkar inte bråka! Inte med dig i alla fall ????
Jag:Älskar dig vännen, and you know it bitch ????
Jag:Men om du inte orkar med mig, får vi väl strunta i det eller något då..
Hon:du flummar ju in på en och samma sak helatiden.. är du hög eller? du släpper det ju inte hellet.
Hon:eltar om samma sak helatiden....
Jag:Men ...... , snälla jag ber dig! Snälla sluta va taskig nu, jag ber dig!!
Jag:Jag vet i alla fall en sak.. Och det är att jag är stark, och jag är stolt över mig själv, oavsett vad!
Hon:a med det är bra så behöver du väl inte mig DÅ
Jag:Du vet svaret på det sista..
Jag:Fattar inte ens att du skrev så..
Jag:Du tror inte jag skrev sådär bara för att verka stark kanske?
Jag:Du vet mycket väl, att jag inte är något utan dig och .... !!
Jag:Älskar mina vänner, och skulle kunna göra allt för dem. Det vet du ?
Jag:Mina barn och mina vänner är mitt allt!! Det är dem jag lever för, och som gör att jag orkar gå upp på morgonen..
Jag:Tycker du vi fortfarande ska hålla på? Är det värt det?
Jag:Vill inte bråka med bästa tjejen ????
Hon:sluta då
Hon:sluta sluta sluta höö sluta sluta sluta
Jag:Okej då ????
Jag:Du vinner sötis ????
Hon:dääntesant
Jag:Vad? ????
Jag: ;)
Jag:Har du fått vara i fred i från Danne nu då?
Jag:Det är bara av mig du får massa, stackare ?
Jag:Men tycker ju om dig lilla sötis ????
Jag:<3
Jag:Snälla sluta sura nu!! Vill ha en glad ...... , och inte en sur än ju..
Jag:Om inte du slutar tjura snart.. Ska jag och balto kittla dig. Och då hjälper det inte att du säger sluta ????
Jag:Det bryr vi oss inte om ????
Hon:du ska fan inte kittla mig.
Jag:Jo att jag ska ????
Jag:Inte så tuff & kall och hård ????
Jag:Förstår inte varför du surar för nu.. Jag är i alla fall inte sur nu.. Nej inte ett dugg ????
Ny tid:
Jag:Usch vad jag drömde scary förrut..
Jag:Du är fortfarande sur eller bara skiter du i att svara skitunge? ????
Jag:Tänkte att jag inte skulle skriva till dig! Men kunde inte låta bli. Nej, för vad jag saknar dig ...... !!
Jag:Är pratsugen med bästa tjejen ju ???? va jätte längesen vi hördes ju!! Sweetie ???? lilla ....... som blir 24 imorgon ju ????
Jag:Snälla, du kan väl säga något i alla fall?! ?
Jag:Vet liksom inte alls hur jag ska tolka din tystnad! Är ingen tankeläsare! Och väldigt dålig på att känna av. Och det vet du!! Så jag vore tacksam om du skrev något!! Vill du att jag ska dra åt helvete, så ja skriv det då!! Jag saknar i alla fall dig ! Vet att jag kan va tjatig! Men jag vet inte alls hur jag ska bete mig ibland, som exempelvis nu. Förlåt!
Ny dag:
Jag:Halloj!! Vad gör födelsedagsbarnet på sin födelsedag? ???? ?
Jag:Jag saknar dig ........ !! Klarar mig inte utan dig!! Förlåt för allt stumpan ?
Jag:Är så ledsen för allt..
Jag:Tar på mig allt, allt för du ska prata med mig! Tar tom på mig sånt jag inte gjort ????
Jag:Orkar inte ha det så här . Orkar inte det. Tror inte jag fattat hur skört livet egentligen är.. Usch nej ????
Hon:tack för gratulationen. men jag fyller år idag så jag orkar inte med din deppiga sms då.
Jag:Okej! Allt jag vill, är dig väl. Men känns inte som det spelar någon roll längre?
Jag:Känns inte som du vill att vi ska va vänner längre?!
Jag:Och är jag så deppig så ska du få slippa mig då, om det är så jobbig jag är! Ber om ursäkt om jag lastat dig då..
Hon:jag vet inte..
...... du brpkar med mig jämt och jag orkar inte ha dig som en igel på mig. jag jar tröttnat! du är snart likadan som du var förr..
Jag:hur som förr då? Fattar inte vad du menar?
Jag:Att jag skrivit lika mycket eller ?
Hon:du vet
Jag:Du har aldrig tänkt på att det kanske är för att jag är rädd och mista dig ?!
Jag:Är ledsen på dig, mycket !
Jag:Och ber om ursäkt att jag varit för mycket på sistone !! Men du vet varför.
Hon:ha verkar inte som så du bråka ju med mig helatiden. du fattar väl att så som du håller på så kommer du ju mista mig.
Hon:dina ursäkter börjar gå mig på nerverna!
Jag:Ja jag vet . Men jag vill inte mista dig. Och det vet du.
Jag:Men du vill kanske mista mig?
Hon:du brpkar sen söger du förlåt srn bråkar du och säger förlåt. så ör det helatiden. nej tack!
Jag:Okej men va fan ska jag göra då? Kan inte mer än säga förlåt!!
Hon:vadå vill?!! sluta tycka så jävla synd om dig helatiden! du får skylla dig själv.
Hon:lämna mig ifred! men det gör du ju inte heller!
Jag:Men känns inte som du vill lyssna på det jag säger!
Hon:ne det vill jag inte heller för det är samma kövla ursälter helatiden.
Jag:Okej ! Då vet jag !!
Hon:gå och plåga någon annan
Jag:Va våran vänskap va värd !
Jag:Vet också att du inte kommer sakna mig, och att jag bara är en plåga för just dig!
Hon:ja den var ju det..
så som du håller på är den ju inte så myccket värld så det är skitsamma.
Hon:undra vem som står på tur nu?
Jag:Okej . Då vet jag !
Hon:skönt
Jag:Vadå står på tur?
Jag:Du är elak ....... !
Hon:jo jag kommer sakna våran vänskap men jag orkar inte ha det så här mer.
Jag:Men visst gå tillbaka till din kriminella värld då!! Och alla kriminella vänner som du har !
Hon:jag måste vara elak du fattar ju inte annars ingenting går ju in i huvudet på dig! hade någon sagt till mig: sluta skriva till mig då hade jag ju gjort det men du är så trög och fattar inte det. det är synd om dig och det ör tragiskt.
Jag:Tror inte ett dugg på att du kommer sakna verken mig eller vår vänskap!!
Hon:ah men gå tillbaks till din vänner då.
Jag:Ja, rakt ned i graven är väl vad jag borde gå! Jag är en fittmorsa och en fittvän!! Så graven är väl det som är det ända rätta!!
Hon:fyfan vad du är deppig och ego
Jag:Vilka vänner !! Den ända vännen jag har nu, är belly!
Hon:gör något åt saken ist
Jag:Ja kanske för att jag mår så dåligt . Men jag erkänner det i alla fall !!
Hon:ja men skaffa några nya då! det är inget elakt det är bara fakta
Jag:Jag orkar inte med mitt liv!!
Jag:Och vill inte ha några andra vänner än dem jag har och hade .
Hon:sluta lägg skuld på mig! tyng inte ner mig med det. jag fyller år idag ska du första det också??
Hon:du är otäck
Jag:Tror du jag vill förstöra din födelsedag? Är det var du tror?
Hon:när du blir så fast på det här viset.
Jag:Du förstör den nog så bra själv. Både med detta, inte bara ditt fel. Nej . Men du förstör den med att supa också! Hoppas du inte blir alkohlist bara. Du är nog nära om du fortsätter som du gör! Men jag ska ju tydligen inte bry mig
Jag:Men det är klart. Om ens vänner blir alkolister, det är ju skitsamma det!
Hon:jaha så nu är jag en alkis med... jag vad ska man kalla dig? besatt stalker det är en sjukdom.
Jag:Jag är ledsen att jag varit så på, vet inte vad jag ska säga . Vad jag än säger, kommer inte hjälpa ändå..
Jag:Jag vet att jag har varit stalker ibland. Men jag står för det. Inget jag kan rå för. Jag är ledsen..
Hon:säg ingentling snälla sluta skriv.. spelar ju ingen roll vad jag än säger.
Hon:du står ju för allt du är
Jag:Okej . Ja men tack för den här vänskapen då!
Hon:det var så lite så
Jag:Varför skulle jag inte stå för allt jag säger ? Är det fel nu det också eller ? Hade känns oärligt annars.
Hon:snälla ..... jag har bett dig sluta skriva nu i två dagar vafan lyssnar du inte? jag blir ju bara förbannad och så jävla trött på dig
Jag:Okej. Men du ska få va nu, om det är det du vill! Räknade dig som min vän förrut , även att vi va ovänner. Men nu har jag fattat att vi inte är vänner längre! Fattar du inte att jag skrev så mycket till dig, för att jag inte mådde så bra. Plus att jag faktiskt saknade dig, men du bryr dig ju ändå inte så.
Jag:Jag är ledsen att jag förstört våran vänskap, bara det jag skulle säga. Men men det är som det är! Tycker fortfarande om dig i alla fall, jag är ledsen ?
Ny tid
Jag:Förstår att jag gjort bort mig, och skulle göra allt skulle vara ogjort! Förstår att det inte spelar någon roll vad jag säger! Men jag hoppas att om jag lämnar dig ifred ett tag, att du kommer förlåta mig då. Jag menar det från hjärtat, att jag verkligen önskar att allt vore ogjort. Önskar jag lyssnat mer på vad du sa! Jag saknar i alla fall en väldigt go tjej!! Ha det bra, och ha en fortsatt mysig födelsedag ? om vi blir vänner igen, kommer jag bli den lyckligaste ???? för det var jag när vi var vänner!! Men nu ska du få vara i fred, på riktigt!
Vad tror ni?? Är jag körd eller? :( Eller vilka odds har jag? Please Tell me, please :)