• Mamma till två gullegrisar

Hur får jag google som startsida på min mobil igen??

Hade det innan men nu har ngt hänt o ngn annan sida kommer upp varje gång jag öppnar internet..

• Svar på tråden Hur får jag google som startsida på min mobil igen??
  • Jodyanna

sök på google, när du har den sidan upp så trycker du använd som start.

• tossan

De brukar finnas inställnings "knapp" när du öppnat internet. där brukar man kunna ändra till de man vill :)

ok ska prova, nu är det ngn sida som heter searchmob.... ngt.. Står oftast have avirus (som blinkar) on UR phone..Run a free scan with NQ Mobile.. Är det bara reklam eller har jag virus? Kom upp innan you have 1 game... ngt..

• tossan

De är reklam. har samma på min :) min inställningikon ser ut som en blomma typ.

• tossan

Ska väl antagligen föreställa ett kugghjul.

• Jodyanna

har också G2.
    gå in på google, tryck på inställningsknappen på mobilen, sen som har 2 streck som lyser när du håller på med mobilen. tryck på inställning sen allmänt och tryck på 'ställ in hemsida" 

• tossan

Nej alltså på själva internet bara. har du nån rad längt ner med ikoner? Jag har fram å bak pil. vilket nr på sidan. en + ikon och ett kugghjul. som en list i fönstret.

• tossan

gå in på internet - tryck på meny knappen - tryck "mer" - inställningar - skrolla ner till "set homepage"

Jodyanna skrev 2013-01-23 22:42:14 följande:
    har också G2.
    gå in på google, tryck på inställningsknappen på mobilen, sen som har 2 streck som lyser när du håller på med mobilen. tryck på inställning sen allmänt och tryck på 'ställ in hemsida" 
    Tack, du är en ängel =))

En fråga också, vi har ju samma mob Tungan ute

Jag råkade trycka på en liten ikon bredvid webbläsaren, en liten 1. När jag kom in där så var det en liten gubbe med hatt på o jag tryckte där o det stod att jag surfa med inkognitongt.. Hur vet jag att jag inte gör det längre?? 
  • Jodyanna

står precis likadant på min...
    vet faktiskt inte, tror egentligen inte du behöver bry dig om den :)

Svar på tråden Hur får jag google som startsida på min mobil igen??