• Jessica

Tips på 50 års present till sin mamma

Ja som rubriken lyder, är det någon som kan komma med tips på en bra present. Kan iaf nämna att hon skulle inte gå och göra behandligar själv, eller bo på hotell själv eller så...

så tips mottages tacksamt :)   

• Svar på tråden Tips på 50 års present till sin mamma
  • Nyfiken gul

teater/konsert/opera-biljetter?

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • rockaroll

Min pappa fick en förstoring i ram på ett foto vi tog på oss hos fotograf. Han blev så glad så han började gråta. :) Mamma fick ett guldhalsband (vi var utomlands då så det var perfekt med något som inte tog så mycket plats.)

• Jessica
    Gunilla 044 skrev 2013-01-24 14:55:24 följande:
    Presentkort till kläder,nåt nytt till hemmet,bjud ut henne på en dunder middag.

Vi ska på middag hos henne som hon bjuder på. Vill ge henne nått. Hon säger olika saker hon önskar sig men vill på nått sätt ge något mer personligt. Hon säger stekpannor och knivar :P
  • Jessica
    rockaroll skrev 2013-01-24 14:58:47 följande:
    Min pappa fick en förstoring i ram på ett foto vi tog på oss hos fotograf. Han blev så glad så han började gråta. :) Mamma fick ett guldhalsband (vi var utomlands då så det var perfekt med något som inte tog så mycket plats.)

Ja smycke har jag i tankarna :)
  • Gunilla 044
    Jessica skrev 2013-01-24 14:58:49 följande:

Vi ska på middag hos henne som hon bjuder på. Vill ge henne nått. Hon säger olika saker hon önskar sig men vill på nått sätt ge något mer personligt. Hon säger stekpannor och knivar :P
    Nej,men ge henne ett presentkort till duka eller såna butiker som säljer sånt,jag fick en stekpanna när jag fyllde arton,blev jag glad?nej så klart,köp nåt personligt.
  • Nyfiken gul

finns det inget särskilt intresse hon brinner för som du kan koppla någon present till? Då blir det ju mer personligt. 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Victoria 051

Milla-Märtha har personliga och unika namn- och budskapssmycken skapade av gammalt porslin. Du kanske kan skriva ett fint budskap eller ha era namn i? Om man har ett porslin som gått sönder kan man göra ett halsband av det. Lycka till!
  • grubbelsmurfen

Jag o mina syskon har gjort en fotobok. Scannat in fotografier till datorn och satt ihop till  en fotobok som kommer hem på post. Hoppas den blir uppskattad..

Så ska hon också få ett päronträd och ett plommonträd. Tyvärr måste vi ge henne presentkort på dem, kan ju inte köpa ett nu då de e snö upp till fönstren ute. Som sista ska hon få choklad från Åre chokladfabrik som hon älskar.

Detta är de gåvor hon får av barnen med familjer, min mamma fyller 50 imorgon.

Min lille son som hittills är enda barnbarnet kommer att sända ett blombud imorgon till henne (det har jag ordnat då Elias e endast 3 månader gammal), så har vi också satt in annons i lokalpressen med ett foto på henne.        

Svar på tråden Tips på 50 års present till sin mamma