katt o råtta leken gör mig vimsig.. vad vill han...???
har daitat en kille sen i början av november lite i smyg. Vi har inte tillfälle att ses hemma hos någon av oss så det har blivit lite på hans jobb när det passar (vi jobbar precis bredvid varandra) .
men jag blir galen.
Ena stunden så vill han mysa och ha det trevligt.. sen nästa då säger han att han ska skaffa en partner som inte har småbarn (han har vuxna själv) .. han orkar inte med småbarn.
för att sen nästa gång vi ses i förbifarten via jobbet.. bara säga hej hej och gå vidare.
Sen nästa gång då är det lite flört och en snabb kram när ingen ser...
messade häromkvällen när jag jobbade över om han ville ha sina papper då på kvällen eller nästa dag i brevlådan.
då ville han att jag skulle komma över med dom, det var mkt mys o pys.. men sen innan jag skulle gå så säger han att nu börjar livet, (hans ex har flyttat) nu ska jag försöka hitta "någon"..
han gör mig tooookig ...
men det värsta är ju att jag tycker så mkt om karlskrället.
Efter 1 febr kommer jag att få mer tillfälle och vara hemma själv, vet inte om det blir lättare då..
ska jag bjuda hem honom eller inte..
ska jag avvakta och låta honom komma krypandes sen om han vill..
han vet nog inte riktigt hur han ska göra, han har sagt att känslorna börjar ta över men att han är osäker på om det skulle funka med en tjej med småbarn.
så jag troooor att han tycker om mig ganska mkt men det är det praktiska som säger emot...