• Anonym (Bebisens Nanny)

Missa inte fråga Olle 22.00 i kväll, spännande om stora blöjbebisar

Temat är rollspel och Malin träffar mannen Erica som älskar att klä ut sig till bebis och bli ompysslad av sin ”mamma” Aleigha. Det ska bli riktigt kul!

• Svar på tråden Missa inte fråga Olle 22.00 i kväll, spännande om stora blöjbebisar
  • Anonym (Eh)

Pysslar du själv med det här TS?

• Anonym

Jag ska i alla fall titta, älskar freakshows.

• Anonym

Jag ska kolla på det  ikväll iaf! Tycker fråga Olle är ett roligt program ! :)

Anonym (Eh) skrev 2013-01-24 20:16:49 följande:
    Pysslar du själv med det här TS?

Ja det gör jag. Min lille har fått ta på sig nattblöjan och sitt lilla nattlinne redan, men han ska få vara uppe och titta har jag bestämt. :)

Nu börjar det snart!

Nej det var inte så bra som jag trodde. Kändes taffligt.

• Anonym
    Anonym (Bebisens Nanny) skrev 2013-01-24 23:30:54 följande:
    Nej det var inte så bra som jag trodde. Kändes taffligt.

Är det inte lite raffigt med vuxna män i blöja och klänning då?
  • HannaS86

Jag tittade på programmet (även om jag var tvungen att mutea många gånger eftersom jag tycker det är så awkward med rollspel, det fungerar verkligen inte för mig utan känns bara löjligt) och jag förstod inte riktigt vad det hade med sex att göra. Vad var poängen liksom? Natta honom så sover han sen? Eh..

• Anonym
    HannaS86 skrev 2013-01-25 00:30:56 följande:
    Jag tittade på programmet (även om jag var tvungen att mutea många gånger eftersom jag tycker det är så awkward med rollspel, det fungerar verkligen inte för mig utan känns bara löjligt) och jag förstod inte riktigt vad det hade med sex att göra. Vad var poängen liksom? Natta honom så sover han sen? Eh..

Han blev ju upphetsad av att både kissa i blöjan och onanera i den.
  • Anonym

Men hur kan man ens få för sig att kissa i blöja?

Anonym skrev 2013-01-26 16:23:10 följande:
    Men hur kan man ens få för sig att kissa i blöja?

Det är det många som gör. En ganska vanlig fetisch faktiskt.
Svar på tråden Missa inte fråga Olle 22.00 i kväll, spännande om stora blöjbebisar